بعیدی نژاد در پایان نشست کارشناسی ایران با 1+5 مطرح کرد:

بررسی طیفی از مسائل مربوط به هسته ای در ابعاد کارشناسی و فنی

مدیرکل امور اقتصادی و تخصصی بین المللی وزارت امور خارجه و رییس هیات مذاکره کننده ایران پس از پایان نشست کارشناسی ایران و 1+5گفت : توانستیم طیفی از مسائل مربوط به هسته ای را در ابعاد کارشناسی و فنی بررسی کنیم.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛حمید بعیدی نژاد عصر امروز پنجشنبه پس از پایان این نشست دو روزه در گفتگوی اختصاصی با واحد مرکزی خبر در وین افزود: همانطور که می دانید ما طی دیروز و امروز دو روز جلسه کارشناسی با اعضای 1+5داشتیم و در این دو روز توانستیم طیفی از مسائل مربوط به هسته ای را در ابعاد کارشناسی و فنی مورد بررسی قرار دهیم .

وی افزود: طبیعتا با توجه به اینکه ما وارد یک مرحله حساس برای تهیه یک پیش نویس می شویم , نیاز به برگزاری چنین جلسات بیش از پیش احساس می شود و طبیعتا گزارش این جلسه به مقامات سیاسی ارائه خواهد شد و براساس تصمیماتی که گرفته می شود این جلسات ادامه پیدا خواهد کرد.

بعیدی نژاد گفت : این جلسه پس از دو روز کاری عصر امروز پنجشنبه پایان یافت.

جلسه کارشناسی ایران و1+5به ریاست حمید بعیدی نژاد مدیرکل امور اقتصادی و تخصصی بین المللی وزارت امورخارجه و رییس هیات مذاکره کننده ایران و اشتفان کلمنت دستیار ارشد کاترین اشتون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و نمایندگان کشورهای 1+5 از عصر روز چهارشنبه در حاشیه نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین آغاز شد و دقایقی پیش پایان یافت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار