برنامه کاری تیم ملی در دومین روز حضور در برزیل

ملی پوشان دومین تمرین خود در برزیل را بعدازظهر امروز برگزار خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، ملی پوشان دومین تمرین خود در برزیل را بعدازظهر امروز برگزار خواهند کرد.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز پس از صرف صبحانه در محل هتل سزار پارک، به سمت محل کمپ کورینتیانس حرکت کرده و با وجود حضور اسکورت، حدود 40 دقیقه زمان صرف کردند تا به محل تمرینات خود رسیده و پس از استقرار در محل هتل واقع در کمپ، فعالیتهای خود را آغاز کردند.

هتل کمپ کورینتیانس با در اختیار داشتن حدود 35 اتاق دو تخته و سالن تفریحات و ورزش هایی مانند فوتبال دستی، تنیس روی میز، استخر و سالن بدنسازی بسیار مجهز و زمین های چمن طبیعی متعدد فوتبال، مکانی مناسب را برای تمرینات بازیکنان تیم ملی بوجود آورده است.



 از سوی دیگر حضور کادر مجرب و متخصص تجزیه و تحلیل بدنی، مربیان بدنسازی، فیزیولوژیست و فیزوتراپ همراه تیم ملی در کنار مرکز آمادگی جسمانی، پيشگیری و ترمیمی کمپ کورینتیانس اين امکان را بوجود آورده که بازیکنان تيم ملی در صورت احساس کوچکترین علائمی از درد و آسیب دیدگی به اين مرکز آمده و ضمن رفع مشکلات هر چند کوچک، آمادگی مجدد خود را برای تمرینات تیم ملی بدست آورند.

بر همين اساس بازیکنان تیم ملی صبح امروز و پس از ورود به محل کمپ و اتاق های محل اقامت خود در هتل کمپ و با هماهنگی کادر فنی و پزشکی تیم ملی در بخش های مختلف حضور یافتند و پس از صرف ناهار به اتاق ها رفتند و به استراحت پرداختند.

تمرین بعدازظهر تیم ملی از ساعت 15:15 آغاز خواهد شد و ملی پوشان تا ساعت 18 در کمپ حضود داشته و برای صرف شام و استراحت به هتل سزار پارک خواهند رفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، فوتبال ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار