باهنر و جلیلی از رییس مجلس خبرگان عیادت کردند

نایب رییس مجلس و دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی از آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان عیادت کردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا باهنر نایب رییس دوم مجلس و سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان عیادت و برای ایشان آرزوی بهبودی کردند.

سعید جلیلی همچنین در جمع خبرنگاران حضور یافت و با بیان اینکه اخلاصی که آیت الله مهدوی کنی در همراهی با انقلاب و مردم داشتند مهمترین نکته بوده است، اظهار داشت: امیدوارم اقداماتی که تاکنون انجام گرفته است منجر به شفای عاجل ایشان بشود.

وی ادامه داد: اینکه در سالگرد 14 خرداد دچار این کسالت می‌شوند، آن هم بعد از اینکه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) حضور پیدا می‌کنند، خود قرینه خوبی بود بر 50سال مبارزه مستمر و همراهی ایشان با نهضت امام خمینی(ره).

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی حق بزرگی بر گردن انقلاب و مردم دارد، گفت: دعا می‌کنیم که کماکان از این ذخیره بزرگ انقلاب بهره‌مند باشیم.

جلیلی با اشاره به اینکه ایشان با اخلاص در هر سنگری که انقلاب نیاز داشت حاضر می‌شدند و وظیفه‌ای که داشتند انجام می‌دادند، اضافه کرد: ایشان هیچ اصراری نداشتند که حتما در پست خاصی حضور داشته باشند.

جلیلی در ادامه با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی عضو شورای عالی انقلاب بوده‌اند، تصریح کرد: اوایل انقلاب با آن هم مشکلات جدی که کشور داشت، فرماندهی کمیته‌ها را برعهده داشتند و همچنین وزیر کشور بودند؛ زمانی که دو شهید ما رجایی و باهنر به شهادت رسیدند نخست‌وزیر انقلاب شدند و در زمانی که کشور رئیس‌جمهور هم نداشت مسئولیت سنگینی را انجام دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آن چیزی که برای او اصل بود، خدمت بود نه قدرت و در زمانی هم که مسئولیت‌های اجرایی نداشتند کار عظیم دانشگاه امام صادق را راه‌اندازی کردند و در جهت تبیین اندیشه اسلام ناب کارهای بسیار اساسی را انجام دادند، در سال‌های اخیر هم که به ریاست مجلس خبرگان رسیدند قصد انجام وظیفه داشتند و این از جلوه‌های عظیم شخصیت ایشان بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار