اعتصاب کارکنان مترو سائوپائولو ادامه داد

کارکنان مترو شهر سائوپائولو برزیل که یک هفته دیگر میزبان مراسم افتتاحیه و نخستین بازی جام جهانی است، پنجشنبه شب تصمیم گرفتند به اعتصاب خود که از دیروز آغاز شده است ادامه دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه، سخنگوی اتحادیه کارکنان مترو سائوپائولو به خبرگزاری فرانسه گفت: مجمع تصمیم گرفت اعتصاب ادامه پیدا کند. ما با آنکه توقع خود را برای افزایش دستمزد پایین آوریم، به توافق نرسیدیم.

اعتصاب کنندگان پیشنهاد هیأت مدیره را برای افزایش هشت و هفت دهم درصدی دستمزدها نمی‌پذیرند و افزایش دست‌کم دوازده و دو دهم درصدی را خواستارند. آنها پیش‌تر افزایش شانزده و نیم درصدی حقوق خود را خواستار بودند.

مترو سائوپائولو راه اصلی دسترسی به ورزشگاه آرنا کورینتیانس در این شهر 20 میلیون نفری است که مراسم افتتاحیه و شش بازی از 64 بازی جام جهانی از جمله دیدار افتتاحیه بین برزیل و کرواسی (12 ژوئن) در آنجا برگزار می‌شود.

روزانه چهار و نیم میلیون نفر در سائوپائولو از مترو استفاده می کنند.

اعتصاب نامحدود کارکنان مترو سائوپائولو روز پنجشنبه راه‌بندان بی سابقه 209 کیلومتری را در اوج زمان رفت و آمد موجب شد که یکی از بزر‌گ‌ترین راه‌بندان‌های تاریخ سائوپائولو بود.

اواسط بعد از ظهر پنجشنبه، 57 درصد مترو سائوپائولو فعالیت عادی خود را انجام می داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار