دین محمدی: جام جهانی محل بروز استعدادهای فوتبالی دنیاست

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک دوست دارم کی‌روش به لحاظ علمی در فوتبال ما ابقا شود زیرا زمانی وی به 2 یا 3 بازیکن قدیمی آموزش دهد می‌تواند فواید زیادی برای فوتبال ملی در آینده داشته باشد.

سیروس دین‌محمدی کارشناس پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص حمایت جام جهانی برزیل به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: جام جهانی یک تورنومنت یا بهتر است بگویم یک آوردگاه بین‌المللی است که تمام دنیا نگاهشان را به این جام معطوف داشته‌اند تمامی استعدادهای فوتبالی دنیا جمع می‌شوند تا هنر فوتبالی خود را به نمایش بگذارند.
 
وی در ادامه افزود: باید اذعان کنم بازیهای ما بسیار سنگین است و اگر تمرکز لازم را نداشته باشیم نمی‌توان نتایج خوب و امیدوارکننده‌ای کسب کرد.
 
دین‌محمدی با تشریح بحث فنی به عنوان اصل مهم فوتبال پرداخت و تصریح کرد: من معتقدم بازی‌های ما به لحاظ فنی سنگینی است و بازیکنان تمرکز کافی را داشته باشند و مردم انتظار دارند صعود کنیم یا اگر صعود نکنیم آبرومندانه فوتبال بازی کنیم تاپس از بازگشت سربلند باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مقایسه با فوتبال امسال با 2006 هم عنوان کرد:‌به نظرم ن همیشه نمی‌مقایسه کرد، زیرا فوتبال پیشرفت داشته است. و مقایسه 2014 با 2006 کار صحیحی نیست.

وی در ادامه در مورد این‌ که ابقاء کی‌روش پس از جام‌جهانی را می‌پسندید یا خیر؟! تأکید کرد: کی‌روش مربی بسیار با دانشی است من به نظرم اگر 2 – 3 مربی ایرانی کنار وی بودند و از او کار یاد می‌گرفتند می‌توانستیم در آیند‌ه‌ از وجود این مربیان بهره بگیریم.

دین‌محمدی ادامه د اد: این کار یعنی بهره‌گیری مربیان بومی او از دانش مربیان تراز اول می تواند در آینده کشور می‌دهد مربیان خوب باشد. چنان‌که در همه‌ی کشورها مرسوم است زمانی هم تیم ‌ما که ایویچ بود ذوالفقار نسب‌در کنار چنین مربیانی بود و دیدیم چه نتایج خوبی درپی داشت.

پیش‌کسوت فوتبال کشورمان افزود: پس از جام‌جهانی کی‌روش از لحاظ علمی ابقاء کنند ولی به این شرط دوست دارم که دانش فوتبالی خود را به یکی از دو تن از فوتبالیس‌های معروف انتقال می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که تیم‌ ما ضمن موفقیت در جام‌جهانی آینده‌ روشنی را برای فوتبال  
پس از جام‌جهانی خود ترسیم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار