این خبر تکمیل می شود/

عیادت جمعی از مسئولان و شخصیتهای نظام از رئیس مجلس خبرگان/ جلسه تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی با حضور جهانگیری و قاضی‌زاده هاشمی

جلسه تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش حوزه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری که روز چهارشنبه بر اثر عارضه قلبی به بیمارستان منتقل شد، هم‌اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و تحت درمان است.

بر اساس این گزارش؛ آیت الله محمود هاشمی شاهرودی  رییس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه‌گانه و عضو  هیات رئیسه مجلس خبرگان امروز (جمعه 16 خردادماه) با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی عیادت کرد.

هم‌چنین علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز (جمعه 16 خردادماه) با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی ‌کنی رییس مجلس خبرگان عیادت کرد و از نزدیک در جریان مدای وی قرار گرفت.
 
لاریجانی پس از عیادت، در جمع خبرنگاران گفت: تیم پزشکی معالج آیت‌الله مهدوی کنی با جدیت پیگیر مداوای رئیس مجلس خبرگان رهبری هستند و شرایط جسمانی ایشان در یک شرایط پایدار قرار دارد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور دقایقی پیش به همراه یکدیگر با حضور در بیمارستان‌ بهمن از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند.

هم‌چنین؛ جلسه تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در بیمارستان بهمن برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر بهداشت، تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی، علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی، علیرضا مرندی نماینده مردم تهران و وزیر اسبق بهداشت و فرزند آیت‌الله مهدوی‌کنی حضور داشتند.

بر اساس این گزارش؛ آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه دقایقی پیش با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد و در گفت‌و‌گویی با تیم معالج آیت‌الله مهدوی‌کنی در جریان روند درمان وی قرار گرفت.

هم‌چنین؛ غلامعلی حداد عادل، مهرداد بذرپاش و حسین طلا نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به همراه یکدیگر از آیت‌‌الله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند و در جریان آخرین وضعیت جسمانی وی قرار گرفتند، همچنین اسد الله بادامچیان و محمد تقی رهبر از دیگر ملاقات کنندگان آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان بودند. 

بر این اساس؛ آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی امام‌جمعه موقت تهران بعد از ظهر امروز و بعد از اقامه نماز جمعه امروز برای عیادت آیت‌الله مهدوی‌کنی به بیمارستان بهمن رفت.  
 
گفتنی است؛ مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، حجـت‌الاسلام جعفر شجونی از اعضاء جامعه روحانیت مبارز و مصطفی کواکبیان رئیس جبهه اصلاح‌طلبان نیز با حضور در بیمارستان از   رئیس مجلس خبرگان عیادت کردند.

آیت‌الله ابوالقاسم خزعلی، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس، الهام امین زاده معاون رییس جمهور و حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه با حضور در بیمارستان بهمن از آیت‌الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان عیادت کردند.

آیت‌الله خزعلی پس از عیادت رییس مجلس خبرگان به میان خبرنگاران آمد و گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی فعالیت خوبی در انقلاب داشتند. ایشان چهره دوست‌داشتنی و در این ولایت فانی هستند، رهبری را قبول داشته و همه انقلاب نیز او را قبول دارند.

امین‌زاده نیز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد شخصیتی آیت‌الله مهدوی کنی اظهار داشت:‌ در سال‌هایی که با آیت‌الله مهدوی کنی آشنایی داشتم ایشان با همه جریانات تعامل و رفتار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: در طول مدتی که شاگردی ایشان را می‌کردم، ایشان با همه سنین به صورت بانشاط و به روز تعامل داشتند و همیشه به دنبال این بودند که راه امام و انقلاب را توصیه کنند.

همچنین؛امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با حضور در بیمارستان بهمن، از آیت الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان عیادت کرده و در جریان روند درمانی وی قرار گرفتند.
حاجی بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش پیش از پوردستان از آیت الله مهدوی کنی عیادت کرده بود.



خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار