توسط پژوهشگر دانشگاه صنعتی شریف ارائه شد؛

یک تقویم کامل با ویژگی‌های منحصر به فرد

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و ساخت تقویمی با قابلیت امکان تعریف رویداد با پشتیبانی از قابلیت تکرار شد.

مانا مسکار دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران در بیان قابلیت‌های این تقویم اظهار داشت: تعریف کار و واگذاری به اشخاص، گزارش‌گیری ساده و سریع از وضعیت کارها؛ قابلیت export ,import به صورت out look و پشتیبانی از سرویس ارسال پیامک یادآور از جمله قابلیت‌های تقویم طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه کاربر می‌تواند در میان رویدادها جستجو انجام دهد و برای رویدادهای مهم خود یادآور تعریف کند، افزود: کاربر می‌تواند همیشه و در همه جا اطلاعات رویدادها و جلسات را در تلفن همراه خود داشته و بروی گوشی خود یادآور دریافت کند.

وی هم چنین به تعیین زمان‌های مشترک و خالی میان افراد اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: کاربر خیلی ساده و سریع می‌تواند زمان‌های خالی افراد را مشخص کرده و زمان مناسبی برای جلسات خود تعیین کند و به طور کلی برای مدیریت رویدادهای مختلف شخصی، کاری و غیره تقویم‌های مختلفی تعریف کند.

گفتنی است تقویم توسط شرکت دانش بنیان عرش تحت نظر مرکز رشد دانشگاه صنعتی شریف در اولین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری به علاقه‌مندان ارائه شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تقویم ، پیامک ، یادآور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار