عبدالله عبدالله از سوء قصد جان سالم بدر برد

" عبدالله عبدالله" نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از سوء قصد در کابل جان سالم بدربرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: عبدالله عبدالله نامزد انتخابات ریاست جمهوری افغانستان از سوء قصد در کابل جان سالم بدربرد.

به گزارش العالم، دو انفجار در مسیر کاروان عبدالله عبدالله رخ داد.

در همین حال بی بی سی گزارش داد: "حشمت‌ استانکزی" سخنگوی پلیس کابل گفت که انفجار ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی اتفاق افتاد و طبق گزارش‌های اولیه، ناشی از یک حمله انتحاری بود.

وی افزود که هنوز در مورد تلفات احتمالی این رویداد جزئیاتی در دست ندارد.

افراد گروه انتخاباتی عبدالله عبدالله گفته‌اند که انفجار زمانی به وقوع پیوست که مراسم انتخاباتی گروه اصلاحات و همگرایی در سالن آریانا در جریان بود.

"علی رضوانی" از اعضای گروه انتخاباتی عبدالله عبدالله گفت که در این رویداد خودروی حامل آقای عبدالله منهدم شده ولی به او آسیبی نرسید.

وی ادامه داد عبدالله از سالن آریانا به طرف هتل "انترکانتیننتال" در حرکت بود که انفجار اتفاق افتاد. وی مشخص نکرده که آیا این انفجار ناشی از کارگذاری بمب بوده یا حمله انتحاری.

در همین حال بعضی رسانه ها از کشته و زخمی چند تن در این انفجار خبر دادند.

تا کمتر از ده روز دیگر دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان برگزار می‌شود و دو نامزد این انتخابات مشغول مبارزات انتخاباتی هستند.

کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان موضوع امنیت را چالش بزرگ در این انتخابات خوانده است. گروه طالبان که از یک ماه و نیم به این سو عملیات بهاری خود را آغاز کرده‌اند هشدار داده بودند که این انتخابات را برهم خواهند زد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار