مردی که عاشق سینماست

"علی رفیعی" از خبر ساخته شدن فیلم "مردی که مادرم عاشقش بود" تعجب کرد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ وقتی خبر ساخته شدن فیلم "مردی که مادرم عاشقش بود" علی رفیعی رسانه‌ای شد، اولین واکنش رفیعی آن بود که خبر ساخته شدن فیلمش را نه تایید کرد و نه تکذیب، فقط تعجب کرد که چه طور وقتی هنوز پروانه ساخت نگرفته، چنین خبری به رسانه‌ها درز کرده است. رفیعی می‌گفت که پروانه ساخت فیلمش به روزهای پرکار مسئولان سینمایی در جشنواره فجر خورده است و تا زمانی که برای پروانه ساخت این فیلم اقدام نکنم و این پروانه صادر نشود، حق ندارم درباره فیلم صحبت کنم. این کار را غیرقانونی می‌دانم و به نظرم انتشار خبر آن کار درستی نیست.
 
اما بالاخره کار از کار گذشته و علی رفیعی با تازه‌ترین فیلمی که قرار است بسازد سر زبان‌ها افتاده است.  
 
حالا این طور که پیداست قرار است مهناز افشار و حمید فرخ‌نژاد در فیلم بازی کنند. دو بازیگر که تمرین‌هایی را هم با علی رفیعی شروع کرده‌اند از قرار معلوم نقش اصلی را یک کودک بازی خواهد کرد.
 
ظاهرا بازیگر کودک بعد از کلی تست انتخاب شده و تمرین بازیگرها هم برای این این قدر زود شروع شده است که بین بازیگرها هماهنگی مورد نظر رفیعی با بازی کودک ایجاد شود. رفیعی که فعلا چیزی درباره داستان فیلمش لو نداده است. اما این طور که از اسم فیلم برمی‌آید ظاهرا قرار است فیلمی عاشقانه با حال و هوای فیلم‌های علی رفیعی ببینیم. کارگردانی که حالش خوب است و به قول خودش گوش شیطان کر، قرار است نمایش خاطرات و کابوس‌های یک جامه‌دار از زندگی و قتل میرزا تقی خان امیرکبیر، یکی از معروفترین نمایش‌هایش را هم به روی صحنه ببرد. رفیعی این طور می‌گوید که حال خوب این روزهایش را مدیون آشنایی با دوستی است که یکی دو سال است وارد زندگی کاری و حرفه‌ای‌اش شده دوستی که قرار است مردی که مادرم عاشقش بود را هم به کمک او جلوی دوربین ببرد و محمود کلاری هم مثل ماهی‌ها عاشق می‌شوند پشت دوربین آقای کارگردان بنشیند.


منبع ماهنامه 24/


انتهای پیام/اس
برچسب ها: سینما ، رفیعی ، فیلم ، فرخ نژاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.