این بار فيل آلمانی نتايج مسابقات جام جهانی را پيشگويی می‌کند!

پس از هشت پای پیشگو، حالا گفته می شود یک فیل در آلمان می تواند نتایج مسابقات فوتبال را پیشگویی کند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، پس از هشت پای پیشگو، حالا گفته می شود یک فیل در آلمان می تواند نتایج مسابقات فوتبال را پیشگویی کند.

در جام جهانی گذشته یک هشت پا در سراسر جهان شهرت پیدا کرد. شهرت این هشت پا به نام پال به علت توانایی بود که گفته می شد در این جانور وجود دارد و می تواند نتایج مسابقات فوتبال را پیشگویی کند. حالا در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی برزیل ، از یک راس فیل آلمانی سخن گفته می شود که همین توانایی را دارد.

گفته می شود این فیل آلمانی تاکنون نتیجه سی مسابقه فوتبال را به درستی پیشگویی کرده است. می گویند این فیل، نتیجه مسابقات جام جهانی2014  و رقابتهای جام قهرمانی اروپا در سال2012 را نیز به درستی پیشگویی کرده است. این فیل آلمانی با آغاز مسابقات جام جهانی که هفته آینده شروع می شود در کانون توجه بیشتری قرار می گیرد. تیم فوتبال آلمان در این رقابتها هم گروه تیم ملی فوتبال کشورهای پرتغال، غنا و آمریکا است. این فیل آلمانی پیشگویی کرده است مسابقه تیمهای فوتبال آلمان و پرتغال به تساوی منجر شد اما تیم آلمان درمقابل تیمهای غنا و آمریکا به پیروزی برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار