تشکری: کسب یک امتیاز در خانه برزیل نتیجه خوبی است

دفاع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: کسب یک امتیاز مقابل تیم قدرتمندی مثل برزیل آن هم در خانه حریف، نتیجه خوبی برای ما محسوب می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، آرمین تشکری پس از شکست سه بر دوی تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل اظهار داشت: برزیل تیم بزرگی است و نمی توانیم توقع داشته باشیم به راحتی مقابل تیمی که سابقه قهرمانی در المپیک و جهان را دارد به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد: زحمت زیادی کشیدیم که به پیروزی برسیم و فکر می کنم نسبت به دو مسابقه مقابل ایتالیا هم بازی بهتری ارائه کردیم.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران گفت: اشتباهات جزئی باعث شد شکست بخوریم. بازی بسیار نزدیک بود و هر پنج ست با اختلاف دو امتیاز میان دو تیم به پایان می رسید. بازی به حدی نزدیک و حساس بود که حتی تیم بزرگی مانند برزیل هم دچار اشتباه می شد.

وی تاکید کرد: می توانستیم برزیل را شکست بدهیم اما همین که در خانه حریف به یک امتیاز دست پیدا کردیم هم نتیجه خوبی برای ما بود.

تشکری اظهار داشت: هر گاه سرمربی به من اعتماد کند و فرصت حضور در میدان را داشته باشم با تمام توان بازی خواهم کرد. باید به نظر  کواچ احترام بگذاریم چون هم بازیکن بزرگی بوده و هم سرمربی بزرگی است و مطمئنا شرایط بازیکنان را به خوبی می داند.

وی درباره عملکردش در بازی مقابل برزیل گفت: می توانستم از این بهتر بازی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار