اراک/

اختصاص 10درصد ازتسهیلات صندوق توسعه ملی به سرمایه گذاری گردشگری

استاندار استان مرکزی گفت: برای اولین باردر سطح کشور 10 درصد ازتسهیلات صندوق توسعه ملی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری با ردیف بودجه مشخص در نظر گرفته شده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، مقیمی افزود: در دوسال گذشته این ردیف بودجه اختصاص داده نشده بود اما امسال می توان برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری تسهیلاتی را در اختیار سرمایه گذاران قرار داد.

وی گفت : این دسته از تسهیلات دراستانهایی که پروژه مطالعاتی گردشگری را تهیه کرده اند و سابقه گردشگری دارند مانند اصفهان، شیراز و یزد زودتر پرداخت می شود.

مقیمی گفت: مدیران و مسوولان مربوطه در استان مرکزی نیز باید برای دریافت این تسهیلات اقدامات لازم را با سرعت انجام دهند.

وی با بیان اینکه تسهیلات صندوق توسعه ملی برای 30 استان در نظر گرفته شده،افزود : میزان استفاده از این تسهیلات ملاک فعالیت دستگاههای اجرایی استان است.

وی گفت : تنها راه اشتغالزایی، سرمایه گذاری است که نتیجه و بازخورد آن توسعه اقتصادی است.

نماینده عالی دولت یازدهم در استان مرکزی گفت: مسوولان باید برای حل مشکلات و رفع دغدغه مردم، عملکرد و شیوه کاری خود را اصلاح کرده، برای کارآفرینان وقت گذاشته و سرمایه گذاران را با تسهیلات و مشوق ها جذب کنند.

مقیمی افزود: تلاش برای تحقق رشد هشت درصدی اقتصاد کشور ضروری است، زیرا در این صورت نرخ بیکاری و تورم تک رقمی می شود و تا زمانی که رشد اقتصادی زیر صفر است، اشتغال ایجاد نخواهد شد./س
 

برچسب ها: تسهیلات ، صندوق ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.