اقدامات شرکت بهره برداری مترو تهران در ايام ارتحال حضرت امام (ره)

شرکت بهره برداری مترو تهران با اعزام قطارهای فوق العاده و بسیج تمام امکانات در ايام ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي، به صورت رایگان به زائران حرم مطهر امام (ره) خدمات رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ابشگاه خبرنگاران محسن نایبی افزود:اين شركت با بسیج همه امکانات از شب قبل از مراسم ارتحال سرويس دهي خود را براي جابجايي مسافران بين ايستگاه شهر ري تا ايستگاه حرم مطهر(خط 1) از ساعت 22:30 تا 5:30 با فاصله حركت يك ساعت آغازو از ساعت 5:30 دقيقه صبح روز چهاردهم خردادماه  نيز با كاهش سر فاصله حركت قطارها  در اين ايستگاه‌ها به 4 دقيقه تلاش شد تا بهترين خدمات رساني به زائران صورت گيرد.

وی تصریح کرد: برای جابجایی راحت‌تر مسافران در ساعاتی که با ازدحام مسافر همراه بودیم، قطارهای فوق العاده نیز اعزام شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در ادامه در خصوص اقدامات فرهنگی اجتماعی اين شرکت در ايام ارتحال گفت:در ایستگاه هاي شاهد و حرم مطهرایستگاه صلواتی بر پا شد و توزیع محصولات فرهنگی به زائران صورت گرفت.

همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سبک و شیوه زندگی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان الگویی کامل نمایشگاه‌های عکس با موضوع زندگی به سبک روح الله، نمایشگاه پوسترو معرفی کتابهای مرتبط با امام(ره)درایستگاه‌های مختلف برگزارشد.

در راستای تبیین سبک و شیوه زندگی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان الگویی کامل، نمایشگاهایی را در قالب‏های هنری و تبلیغی در معرض دید شهروندان قرار می‏دهد

وی درپایان خاطرنشان کرد:اجرای سرود و تئاتر، مجسمه با موضوع سیر مبارزاتی حضرت امام (ره) از دیگربرنامه‌های فرهنگی اجتماعی مترو در این ایام بود که با استقبال خوبی از سوی شهروندان روبرو شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقدامات ، شرکت ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار