شهرکرد/

سخنان مقام معظم رهبری نقشه راه ملت و مسئولان است

امام جمعه موقت شهرکرد، با تبیین سخنان مقام معظم رهبری در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: سخنان مقام معظم رهبری در این آیین، نقشه راه ملت و مسئولان است.

حجت الاسلام سید محمد احمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با قدردانی از حضور مردم در آیین بیست و پنجمن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) افزود: مجلس خبرگان رهبری با انتخاب حضرت آیت اله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، پرچم ولایت را به ولی فقیه جامع الشرایط دادند. 
 وی یادآور شد: مردم بیدار و با بصیرت ایران به پشتوانه رهبری مدبرانه آیت الله خامنه ای، در مقابل دشمنان استوار و محکم ایستاده اند و دشمن نمی تواند حرکت ها و اهداف شوم خود علیه انقلاب اسلامی را پیش ببرد.
به گفته وی، ایران اسلامی اکنون به عنون الگوی ملت های آزاده منطقه قلمداد می شود.
احمدی، سرعت عمل مجلس خبرگان در انتخاب مقام معظم رهبری را ناشی از بصیرت سیاسی دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را در حوادث و فتنه های مختلف از جمله فتنه 88 به سلامت به سر منزل مقصود رسانده اند.
وی، مجلس خبرگان را از ارکان مهم انقلاب اسلامی دانست و از نمازگزاران خواست برای تسریع در سلامتی آیت اله مهدوی کنی؛ رئیس این مجلس به درگاه خداوند دعا کنند.
وی، با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و هفته جوان تصریح کرد: بینش سیاسی جوانان باید تقویت شود و جوانان باید نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت داشته باشند.
امام جمعه موقت شهرکرد افزود: حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان است و جوانان از مجاهدت، بصیرت و کفرسیزی این جوان بزرگ اسلام درس می گیرند.
وی دوری از جناح گرایی و دسته بندی های سیاسی را از ویژگی های جوانان متدین دانست و خاطرنشان کرد: پاک دامنی، احترام به بزرگترها، جدیت در برپایی و اقامه نماز و قرائت قران از ویژگی های دیگر جوانان است.
وی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) گفت: نیمه شعبان فرصت بزرگی برای خودسازی است چرا که شب نیمه شعبان به اندازه لیله القدر اثر معنوی دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.