شهرکرد/ وزیر دادگستری:

پرونده بابک زنجانی به صورت جدی در دست پیگیری است

وزیر دادگستری در سفر به شهرکرد برای حضور در آیین بیست و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) گفت: پرونده بابک زنجانی در دادسرا به صورت جدی در دست پیگیری است.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی افزود: گروهی در داخل و خارج از کشور اموال زنجانی را رصد می کنند و این موضوع با کمک دفاتر خارج از کشور پیگیری می شود.
وی تصریح کرد: در این زمینه با بانک های مختلف، رایزنی هایی صورت گرفته و هیات هایی به خارج اعزام شده تا اموالی که شناسایی شده را کنترل و مدیریت کنند و اموال جدید این فرد نیز مورد بررسی و شناسایی قرار گیرد.
 
پورمحمدی پیرامون پرونده های مفاسد اقتصادی نیز گفت: دولت یازدهم تمام توان خود را به کار گرفته است تا فسادی در زمینه مسائل اقتصادی صورت نگیرد.
وزیر دادگستری گفت: اراده این دولت مقابله جدی با فساد است و بخشی از آن کنترل کارکنان و مدیران است و برای بهبود سلامت اداری، شفاف سازی و سیستم سازی باید دولت الکترونیک تقویت شود که تحقق این مهم باعث کاهش فساد خواهد شد.
پورمحمدی گفت: دولت همکاری کاملی با قوه قضاییه برای رسیدگی پرونده های فساد اقتصادی دارد و قوه قضاییه نیز اراده جدی برای مقابله با این پرونده ها دارد.
وی تاکید کرد: پرونده های فساد اقتصادی با جدیت و سرعت در حال رسیدگی است و دولت هم دستورداده هر اطلاعاتی که دادسراها و دادگاه ها نیاز دارند، در اختیار محاکم قضایی قرار گیرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.