همکاری مخفیانه رژیم صهیونیستی و منافقین علیه ایران

یک مورخ آمریکایی می‌گوید رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی منافقین برای جعل ادعا علیه برنامه انرژی هسته‌ای ایران با یکدیگر مخفیانه همکاری می‌کنند.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) "گرت پورتر" مورخ آمریکایی گفت: وی شواهدی از اسنادی که گروهک تروریستی منافقین سال ۲۰۰۴ در اختیار سازمان اطلاعات آلمان قرار داده در اختیار دارد که ادعا می‌کند ایران به دنبال دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای است.
 
وی گفت: "بدون شک سازمان مجاهدین(منافقین) این اطلاعات را از رژیم صهیونیستی گرفت، سندی که گروهک منافقین را به رژیم صهیونیستی پیوند می‌دهد و اثبات می‌کند که این گروهک سال‌ها است برای رژیم اشغالگر قدس جاسوسی می‌کند.»
 
نویسنده کتاب "بحران ساختگی: داستان ناگفته هراس از ایران هسته‌ای" که با پرس تی‌وی مصاحبه‌ می‌کرد، گفت: شواهد کاملا قانع‌کننده‌ای وجود دارد که ساختگی بودن اسناد گروهک تروریستی منافقین را اثبات می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: که رژیم صهیونیستی و آمریکا با افزایش ادعاهای خود مبنی بر این که ایران در حال انجام برنامه مخفیانه برای دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای است در سال ۱۹۸۳ اسنادی را علیه ماهیت صلح‌آمیز برنامه هسته‌ای ایران جعل کردند.
 
این محقق روزنامه‌نگار گفت: در دوران هشت ساله ریاست جمهوری جوروج دبلیو بوش رژیم صهیونیستی تلاش کرد مجموعه‌ای از اسناد را ایجاد کند که نشان دهد ایران به دنبال سلاح‌های هسته‌ای است.
 
وی یادآور شد، با این حال، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به روشنی گفت که صحت آن اسناد مشخص نشده است.
 
پورتر گفت: محمد البرداعی، رئیس وقت آژانس، تاکید کرد این اسناد نباید به عنوان سند در ارتباط با برنامه هسته‌ای ایران استفاده شود.
 
پورتر در کتاب خود نوشت جنجال بین‌المللی بر سر برنامه انرژی هسته‌ای ایران در واقع سناریویی بوده است که سازمان‌‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و امریکا سازمان‌دهی کرده‌اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار