معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر:

عضویت 82 هزار کودک پیش دبستانی درغنچه‌های هلال/ 2.5میلیون کودک عضو غنچه‌های هلال می‌شوند

سعید بابایی گفت: تنها 82 هزار کودک عضو کانون غنچه‌های هلال هستند که با برنامه ریزی و پیگیری‌های درطول انجام، تمام 2.5 میلیون کودک 7-5 ساله هلال احمری می‌شوند.

سعید بابایی، معاون پیش دبستانی ودانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به طرح غنچه‌های هلال گفت: با همکاری و توافق سازمان بهزیستی در 2 هزار و 728 مهد کودک سراسر کشور به 82 هزار و 901 کودک 7-5 سال آموزش‌های خود امدادی، مهارت‌های پناه‌گیری و واکنش به موقع در مقابل بحران در قالب طرح غنچه‌های هلال آموزش داده می‌شود.

وی درادامه با اشاره به همکاری با وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: از طریق اداره کل پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش و بررسی بیشتر آن، طرح غنچه‌های هلال نیز در مدارس اجرا خواهد شد که دراین زمینه وزارت مربوطه همکاری‌های بسیارخوبی داشته است.

معاون پیش دبستانی و دانش آموزی سازمان جوانان هلال احمر با اشاره به ایکه 2.5 میلیون کودک 7-5 سال درکشور وجود دارد که یک و نیم میلیون نفرآنان در مدارس و یا مهد‌های کودک ثبت نام نیستند اظهارداشت: درحال پیگیری برای آموزش این کودکان با توجه به اهداف جمعیت هستیم تا کودکان 7-5 سال را با مفاهیم متعالی انسانی، بشردوستانه و صلح آشنا کنیم.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار