حسين رفيعي و سري پنجم نشان برتر

سري پنجم مسابقه تلويزيوني «نشان برتر» با اجراي «حسين رفيعي» در 64 قسمت توليد مي‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، تهيه كننده مجموعه مسابقات «نشان برتر» گفت: سري جديد مسابقه «نشان برتر» با اجراي حسين رفيعي و هومن ستوده در 64 قسمت 70 دقيقه‌اي براي پخش از آنتن شبكه دو توليد مي‌شود.

پيمان پورمقيمي افزود: سري پنجم اين ليگ تلويزيوني تا سه هفته ديگر در  دانشگاه شهيد عباسپور در منطقه حكيميه تهرانپارس كليد مي خورد. در اين سري از «نشان برتر» 64 تيم در قالب 8 گروه 8 نفري در سه مرحله  ميداني، رقابتي و آبي با يكديگر به رقابت مي پردازند و در نهايت يك تيم از هر 8 گروه به مرحله نهايي صعود خواهد كرد.

وي ادامه داد: با توجه به اين مسئله كه بخشي از اين مسابقه در زير آب و بخشي در زمين گل آلود اتفاق مي‌افتد، لازم است كه شركت كنندگان از آمادگي جسماني بالايي برخوردار باشند، در حقيقت اين مسابقه مراحل بسيار دشواري دارد و تصور نمي‌كنم كه هر كسي از پس آن بر بيايد.

پور مقيمي  تصريح كرد: «نشان برتر» رقابتي جدي بين شركت‌ها، سازمان‌ها، موسسات و ارگان‌هاي برتر كه با هدف ايجاد الگوي همكاري بين افراد و گروه‌ها توليد مي‌شود و فراتر از چيزي است كه مخاطبان از يك مسابقه تلويزيوني انتظار دارند.

«نشان برتر» عنوان مسابقه اي از گروه اجتماعي شبكه دو سيماست كه به تهيه كنندگي پيمان پور مقيمي براي پخش از شبكه دو سيما تهيه و توليد مي شود.

از ديگر عوامل اين برنامه مي‌توان به داريوش كفايتي كارگردان، محمد نداف مدير تصويربرداري، منصور شهباز زاده صدا بردار و عليرضا چنگيزي مدير توليد  اشاره كرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: برتر ، مرحله ، آمادگی ، افراد ، نشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار