ماجرای تحقیر مسیح علی نژاد در سفارت امریکا از زبان خودش + تصویر

این پروژه ها که بر محور توجه به برخی از نابهنجاری های فرهنگی و اجتماعی شکل می گیرد به طور گسترده ای توسط رسانه های وابسته پوشش داده می شود تا سیاست های براندازانه دول متخاصمی چون امریکا تأمین شود.


به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، "معصومه قمی" معروف به"مسیح علی نژاد" ، کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان که در ایام فتنه 88 با اکانت" oxford girl" در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورش فعالیت می کرد، مدتی است پس از انتخابات پر شکوه مردمی در سال 92 به دستور سازمان ناتوی فرهنگی غرب دوباره فعال شده و با راه اندازی کمپین هایی به ظاهر اجتماعی خط براندازی و تهدید منافع ملی ایرانیان را دنبال می کند.
 
این پروژه ها که بر محور توجه به برخی از نابهنجاری های فرهنگی و اجتماعی در فیس بوک شکل می گیرد به طور گسترده ای توسط رسانه های وابسته ای چون بی بی سی و صدای امریکا و رادیو فردا و ... پوشش تبلیغی داده می شود تا اهداف و سیاست های براندازانه دول متخاصمی چون امریکا تأمین شود.

 اما یکی از مهمترین انگیزه های فردی مسیح علی نژاد که در غرب آواره و درمانده شده از این اقدامات، جلب نظر سازمان های امنیتی امریکایی برای گرفتن ویزای اقامت و تحصیل دز امریکا بوده است. پیش تر نیز این خبرنگار دوران رسانه های زنجیره ای اصلاحات تلاشش را برای رسیدن به این هدف انجام داده بود.


 ماجرا از آنجا آغاز شد که "معصومه قمی" معروف به"مسیح علی نژاد" ، کارمند دستگاه تبلیغاتی ملکه انگلستان که در ایام فتنه 88 با اکانت" oxford girl" در شبکه اجتماعی توییتر علیه امنیت و منافع ملی مردم کشورش فعالیت می کرد، تلاش کرد همانند افرادی نظیر باطبی و فخرآور خود را به ایالات متحده امریکا برساند. اما قبل از رسیدن در همان سفارت خانه عذر وی را خواسته و با تحقیر و فلاکت ویزایش را باطل کردند.
مسیح علی نژاد جوجه اردک زشت فتنه 88، که با حمایت یکی از آقازاده ها در آکسفورد در حال تحصیل بود ، از تحقیرش در سفارت امریکا و صادر نکردن ویزای اقامتش در آن کشور به تلخی  یاد کزده و می نویسد : "آقای ایالات متحده! سفارت خانه های حقیقی شما که تازه چشم در چشم هم می شویم برایم مرز دلهره و حقارت است تا چه رسد به سفارتخانه ی مجازیِ شما که آنجا دیگر چشمی هم در کار نیست...."


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۱۳:۵۱ ۰۳ تير ۱۳۹۴
فکر کرده بوی کبابه اما بدبخت نمیدونه خرداغ میکنند وطن فروش پست لیاقتت همونقدره که مثل خودشیفته اسیر هوس های غرب بشی غربی که برای مردم خودش پشیزی ارزش قائل نیست اونوقت به ایرانی جماعت که به چشم دشمن میبینه پر بال بده ...احمق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۳ تير ۱۳۹۴
خاک تو سر بدبختش!!لیاقتش همین بود.وطن فروش!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۴۱ ۰۲ تير ۱۳۹۴
کسی که عزت خودش و مملکتش رو به بیگانه بفروشه حال و روزی بهتر از این پیدا نمیکنه.

اینم یه تفاله ای مثل گلشیفته ...
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۵۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
بد بخت