ثبت نام جام بازی های رایانه ای خلیج فارس آغاز شد

ثبت نام جام بازی های رایانه ای خلیج فارس از شنبه 17 خرداد ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ 16 تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات به نقل از روابط عمومی جام خلیج فارس؛ مهلت ثبت نام برای رقابت در این جام از 17 خرداد لغایت 16 تیرماه می باشد و بلافاصله دور مقدماتی این جام در بیش از 35 مرکز استانی برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده مردادماه جهت رقابت در دور نهایی به تهران اعزام خواهند شد.

این دوره از مسابقات در 6 رشته انفرادی و گروهی بر روی 2 پلتفرمPC/Desktop وConsolانجام می شود. یکی از اهداف اصلی این جام حمایت از بازی های ساخت ایران است و به همین منظور برای اولین بار نام بازی های داخلی از جمله مبارزه در خلیج عدن( مدار10 درجه) و میر مهنا در کنار بازی هایی همچون،Pes13،Fifa14 و Dota2 (ویرایش خلیج فارس) قرار گرفته است. از دیگر اهداف جام خلیج فارس می توان به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و ساماندهی و هدایت گیمرها به منظور حضور در رقابتهای جهانی اشاره کرد.

اولین دوره از جام بزرگ بازی های رایانه ای با عنوان خلیج فارس به همتشبکه ملی فرهنگ مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار می شود.

گفتنی است بیش از 600 میلیون ریال جایزه نیز برای نفرات برتر این جام در نظر گرفته شده است. علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی این جام به آدرس www.iranpgc.ir مراجعه کنند.

گزارش از: حسین عالیان
برچسب ها: دریچه ، جام ، خلیج ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۳:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۸
من یک خانوم هستم دوست داشتم تواین بازیها شرکت کنم ولی مبلغ خیلی بالاست کسی این مسابقه رو برگزار میکنه بایدازجیب اسپانسرخرج کنه نه ازجیب شرکت کننده.
Germany
TAHA
۱۳:۳۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۳
خیلی خوب است
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
خوب
Iran (Islamic Republic of)
DELPAN
۰۰:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۳
چرا مسابقات کانتر نذاشتید؟من که تیمم از بهترین های کانتر ایرانه که تو استان فارس و جنوب کشور حرف اول رو میزنه.دوم فکر کردید مسابقات جهانیه که 300هزارتومن ورودیش باشه اگه اینجوری بخواید مسابقات برگزار کنید هیشکی نمیاد با این مبلغ هایی که شماها میگید.اگر هم کسی بیاد واقعا کم عقله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۴۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سلام
چراpes 14برگزار نمیشه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۲۱:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
من می خواستم ثبت نام کنم ولی بود 30 هزار تومان خیلی گرونه اگه می خواهید از بازی های ایرانی حمایت کنید برای چی این قدر گرونه خوب یک کم مبلغ جایزه را کم کنید من هم نمیام!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
میخواستم ثبت نام کنم چه خبره 30000 تومن!!! البته برای تهیه ی یه همچین جایزه ای لازمه ولی خداییش گرونه... منو که از دست دادید!...