غلامی: قول می‌دهم در تهران بازیهای خوبی داشته باشیم /بازهم والیبال مردم را شاد می‌کند

عادل غلامی بازیکن سرعتی زن تیم ملی کشورمان گفت: این نتایج خوب را به جامعه والیبال و کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند تبریک می‌گویم.

عادل غلامی بازیکن سرعتی زن تیم ملی کشورمان در گفتگوبا خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: گرفتن 4امتیازاز قهرمان المپیک و جهان در خانه خود کار بزرگی است که نتیجه چندین سال برنامه‌ریزی برای والیبال کشوراست. از خوشحالی مردم خوشحالم. باز هم والیبال مردم ایران را شاد کرد. امیدوارم که این روند ادامه یابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا با وجودداشتن سابقه برد ایتالیا در این دوره از مسابقات جهانی نتیجه را به آنها واگذار کردیم گفت: ما تیم هماهنگی نداشتیم، مربی جدید به کادر فنی اضافه شد، این مسائل درحالی بود که ایتالیایی‌ها نسبت به سال قبل قوی‌تر شده و از 6بازی تمام امتیاز آن را گرفته بودند. باخت مقابل آنها شرایطمان را سخت کرد اما خدا را شکر که به خوبی ریکاوری کردیم.

سرعتی زن تیم ملی کشورمان درخصوص بازی مقابل برزیل اظهار داشت: ما بازی اول را هم می توانستیم ببریم ولی برزیل همیشه برزیل است درلحظات پایانی ست پنجم توانست به خوبی خود را بازسازی کرده و نتیجه بازی اول را به نفع خود پایان دهد. اما در بازی دوم ملی پوشان با اقتدار کامل انها را شکست دادند.

غلامی در خصوص جو حاکم برسالن برزیل گفت: هیچ جای دنیا جو سالنهای ایران را ندارد. تماشاچی‌های کشورمان در بازی‌های والیبال و به طور کلی ورزشی سنگ تمام می‌گذ ارند به طور حتم در لیگ جهانی امسال هم ما را تنها نمی‌گذارند.

وی درادامه افزود: قول می‌دهم که بازیکنان دربازیهای خانگی هم خوب ظاهر شوند از هواداران می‌خواهم که مثل همیشه حامی ما باشند تا یک کار بزرگ در تهران تکرار شود.

غلامی درخصوص تفاوت سطح مربیگری کواچ و ولاسکو اظهار داشت: در تمام دنیا هر مربی سبک خاص خود را دارد مهم این است که ما خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم باتوجه به اینکه کواچ زمان کافی نداشت ولی به خوبی توانست در این مدت کوتاه تیم را هماهنگ کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: کواچ ، غلامی ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.