محمدحسینی: مذاکراتم با ملوان نتیجه‌بخش بوده است/ فصل موفقیت‌آمیزی را در استقلال پشت‌سر گذاشته‌ام

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بدون شک با ملوان مذاکراتی داشته‌ام که ضمن کسب نتیجه لازم امیدوارم که به احتمال قوی فصل بعدی را در این تیم بگذرانم.

مهرداد محمدحسینی در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه در وضعیت خوبی به سر می‌برم زیرا تمریناتم را دو- سه هفته‌ای است که شروع کرده‌ام و همچنان ادامه می‌دهم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران افزود: پس از اتمام آخرین بازی جام باشگاه‌های آسیا و استراحت چند روزه تمریناتم را پیگیری کرده‌ام و از هر لحاظ وضعیت مناسبی دارم.

محمدحسینی درخصوص آینده تیمی و اینکه فصل بعدی در چه تیمی بازی می‌کند، تصریح کرد: البته از چند باشگاه داخلی پیشنهاداتی داشته‌ام و مذاکراتی را صورت داده‌ام ولی تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده‌ام.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران ادامه داد: یکی از تیم‌هایی که به من پیشنهاد داده " ملوان بندر انزلی" است و به احتمال قوی فصل آینده دراین تیم به میدان بروم.

وی با اشاره به تیم ملوان بندر انزلی به عنوان تیمی که در فصل بعدی در آن به بازی می پردازد، گفت: ملوان و تیم‌هایی از این قبیل جزو تیم‌هایی هستند که می‌توان به عنوان سکوی پرتاب بازیکن به سمت پیشرفت یاد کرد این تیم و نظیر چنین تیم‌هایی می‌تواند ضامن پیشرفت بازیکن جوانی چون من باشد و من امیدوارم که فصل بعدی بتوانم در این تیم به بهترین شیوه بازی کنم.

محمدحسینی با اشاره به تیم فوتبال استقلال عنوان کرد: استقلال تیم بزرگی است و آدم‌های بزرگی در این تیم بازی می‌کنند من به این فصل استقلال امیدوارم و این تیم را دوست دارم و اطمینان دارم که فصل بعدی گزینه‌های کسب عنوان قهرمانی است.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران با تشریح فصل گذشته‌اش در این تیم اضافه کرد: خدا را شکر فصل خوبی را در استقلال سپری کرده‌ام، شرایط خوبی را پشت سر گذاشته‌ام و برای استقلال و هوادارانش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی با تقدیر از مدیرعامل سابق و هیات مدیره گذشته تیم استقلال افزود: بدون شک شخص فتح‌اله‌زاده آدم بزرگی است و این تیم را با انبوه مشکلات مالی کمک کرده است. هیات مدیره این تیم نیز برای استقلال زحمات طاقت‌فرسایی متحمل شده‌اند که جای بسی تقدیر دارد.

محمدحسینی سپس به هیات مدیره و مدیرعامل کنونی اشاره و تأکیدکرد: خدا را شکر افشار‌زاده که به عنوان مدیرعامل استقال انتخاب شده در تمامی پست‌های مدیریتی کارنامه خوب و قابل قبولی دارد و از اینکه وی مدیرعامل استقلال است خوشحالم، انتخاب هیات مدیره نیز بسیار سنجیده بوده و امیدوارم که دل هواداران پرشمار استقلال را به دست آورند.

وی سپس به تیم ملی پرداخت و عنوان کرد: عاشق تیم ملی هستم و خیلی دوست دارم که تیم ما در برزیل نتیجه لازم را کسب کند.

محمدحسینی بیان کرد: در تیم ملی فوتبال کشورمان بازیکنان بزرگ ودرراس آنها " کارلوس کی‌روش" است که مربی با دانش و با تجربه‌ای است و بدون شک می‌تواند تیم ملی را دربرزیل به موفقیت برساند و فوتبال ایرانی را به همه بشناساند.

دروازه‌بان استقلال تهران گفت: امیدوارم با شناختی که از تیم ملی دارم و بازی‌هایی که از تیم دیده‌ام بسیار خوشحالم که می‌تواند به دور بعدی رقابت‌ها صعود کند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی فوتبال کشورمان درجام جهانی برزیل با ارائه بازی‌های خوب و قابل قبول بتواند موفقیت لازم را کسب کند و دل میلیون‌ها ایرانی را شاد کند.

انتهای پیام/



 



برچسب ها: ملوان ، وضعیت ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار