ساری/ جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد:

طرح‌های سالم‌سازی دریا با حضور نیروی انتظامی شدت می‌يابد/ حضور نیروی انتظامی در طرح‌های سالم‌سازی دریا از 10 خرداد تا 31 شهریور

سردار علی اشتری، با بیان اینکه ساماندهی طرح‌های سالم‌سازی دریا امسال با حضور پررنگ پلیس و نیروی انتظامی شدت می‌یابد، افزود: پلیس راهور نیز کنار نیروهای انتظامی، امنیت ساحل و حاشیه جاده‌ها را در تابستان عهده‌دار است.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، وي گفت : با تشکیل قرارگاه کشوری سرقت در استان‌های کشور، آمار وقوع این پدیده شوم هرروز در کشور رو به کاهش است

وی افزود: قرارگاه پیشگیری از سرقت در همه استان‌های کشور به‌مرور راه‌اندازی شده به اهداف خوبی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دست یافتیم.

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه حضور ناجا امسال مانند سالهای گذشته در طرحهای سالم‌سازی دریای شمال و جنوب پررنگ خواهد بود، تصریح کرد: حضور نیروهای پلیس امسال در قالب نیروهای مردمی و مردم‌نهاد در سواحل استان‌های شمالی بیشتر می‌شود.

اشتری بیان کرد: قصد دارم در سفر به مازندران از مناطق ساحلی و نقاط کور سواحل مازندران از شرق تا غرب بازدید کنم و در پایان نتایج آن را اطلاع رسانی خواهم کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طرحهای دریای استان‌های شمالی کشور امسال یک ماه زودتر از سالهای دیگر شروع شده است، گفت: حضور نیروی انتظامی در طرح‌های سالم‌سازی دریا از 10 خرداد تا 31 شهریور ماه ادامه دارد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با بیان اینکه بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در تابستان سال 92، حدود 75 درصد مسافران که به‌قصد شنا به سواحل استان‌های شمالی و جنوبی سفر کردند از حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در ساحل ابراز خرسندی کردند، افزود: امنیت طرح‌های سالم‌سازی دریا با حضور نیروهای انتظامی و بسیج بیشتر می‌شود./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.