نرم افزارهای کاربردی برای آخر هفته +دانلود

برنامه های کاربردی از جمله مهمترین اجزای تلفن های همراه هستند که به بخشی جداناپذیر از آن ها تبدیل شده اند. این نرم افزارها در مواقع ضروری به کمک ما می آیند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، تلفن های همراه دارای سیستم عامل های متفاوتی هستند. هر یک از این سیستم های عامل به برنامه های خودشان نیاز دارند تا به درستی اجرا شوند. این هفته نیز برنامه هایی را مخصوص تلفن های متفاوت برای دانلود قرار داده ایم.

گوشی من کجاست؟ ------ اندروید



با استفاده از برنامه جالب Wheres My Droid می توانید گوشی اندرویدی خود را به راحتی پیدا کنید. ممکن است گوشی خود را در حالت سکوت قرار داده و آن را گم کرده باشید. در صورتی که این برنامه بر روی گوشی شما نصب شده باشد با دادن یک پیامک می توانید گوشی خود را از حالت سکوت خارج کنید. همچنین می توانید از طریق gprs موقعیت دقیق گوشی خود را بیابید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار اندروید می توان به قرار دادن پسورد برروی قسمت های مختلف گوشی در هنگام سرقت اشاره کرد. پیدا کردن تلفن با استفاده از پیامک، قابلیت نمایش موقعیت کامل گوشی، عدم مصرف باتری و برخی دیگر از ویژگی های کلیدی این برنامه می باشد.

دانلود

تمام ابزارها در یک نرم افزار ------ سیمبین



دانلود پک نرم افزار سیلور ابزار کاربردی Silver Pack Tools برای Symbian^3 Anna Belle - مجموعه ای بی نظیر از ابزارهای کاربردی برای گوشی های سیمبیان در یک پک سیلور با حجمی کم برای شما تدارک دیده ایم که شما با استفاده از این پک میتوانید تمامی نیاز خود را در برطرف کرده و تمامی برنامه های کاربردی را در یک جا برای خود جمع کنید.

دانلود

آنتی ویروس ------- جاوا



دانلود آنتی ویروس Antivirus v1.1 جاوا که برای گوشی های فاقد سیستم عامل بسیار مناسب می باشد.این آنتی ویروس اولین آنتی ویروسی است که با فرمت جاوا به شهرت رسیده است.

دانلود

نرم افزار نواختن پیانو ---- آیفون



 اپلیکیشن Real Piano به‌شما امکان نواختن پیانو به‌کمک آیفون یا آیپدتان را می‌دهد. یکی از نکات قابل توجه در این برنامه صدای بسیار نزدیک آن به پیانوی واقعی است. امکان استفاده از دو ردیف کیبورد نیز یکی از قابلیتهای منحصر بفرد این برنامه است. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان نام‌گذاری کلیدها بر اساس نت، اضافه کردن افکت صوتی، تغییر اندازه‌ی کلیدهای مجازی و تغییر صدا به گیتار، باس و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

دانلود نواختن پیانو
رمز فایل:www.downloadha.com
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار