مردم عراق با یکدیگر، علیه تروریست‌ها متحد شده‌اند

خبرگزاری دولتی عراق نوشت: حضور تروریست در عراق، فرصت زندگی و رؤیای استقرار دموکراسی و تشکیل دولت قانونی را از ملت عراق نخواهد گرفت و بلکه امکان اتحاد و همبستگی بیشتر را برای ما فراهم می کند

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران ، خبرگزاری عراق نوشت:

"اکنون ملت عراق در حال آزمایش است تا میزان میهن پرستی و ایمان هرکس به حقوق و آزادی خویش مشخص شود.

امروز، وحدت ملی قوت گرفته و نیرروهای ملی سیاسی عراق، با یکدیگر متحد شده اند؛ امروز شرافت عراق را پیشروی خود قرار داده ایم و گفته‌هایمان را عملی می سازیم؛ شایسته نیست که ملخ های تروریست در شهرهای عراق جولان دهند و ما دست روی دست بگذاریم تا این حیوان صفت ها ان را به نابود کشانند و در آن به کثافتکاری بپردازند.

امروز، باید اختلافات را کنار بگذاریم و برای نابودی  کسانی که به دنبال نابودی عراق هستند، با یکدیگر متحد شویم تا دیگر نتوانند اهداف کثیف خود را در پس شعارهای دروغین و ساختگی دینی، پنهان کنند.

تمام ملت عراق، در آزمایش سختی به سر می برند؛ این لحظه ای تاریخ ساز برای عراق است؛ آیا برای حفظ شرافت و کرامت ملی خود در میدان حضور داشته باشیم یا خیر؟ باید تمام ملت عراق، برای حفظ شرافت و کرامت ملی عراق، متحد شوند.

این عجیب نیست که تروریست ها به ما حمله کنند، اما اگر برای پاکسازی وطن خود از لوث وجود این شیطان صفتان تروریست، هرجایی از این وطن که باشند و حامیانشان هر کس که باشد، اقدام نکنیم، تاریخ آن را ثبت خواهد کرد و به نسل های بعد بازگو می گند.

این ننگ نیست که کشور ما مورد هجوم تروریست ها قرار گیرد، ولی اگر در مقابل آن ها ساکت باشیم و یا وجبی از خاک وطنمان را از دست دهیم و به آن ها اجازه دهیم که در عراق به جنایات خود ادامه دهند، آن وقت خدا، تاریخ و نسل های بعدی از ما حساب خواهند کشید و ما در قبال ایشان مسؤولیم. اکنون فرصتی فراهم شسده تا با تمام توان  با یکدیگر متحد شویم و میهن‌دوستی و ملی‌گرایی خود را به نمایش بگذاریم.

نیروهای مسلح ملی عراق در پاکسازی وطن از موجودات کثیف پیشگام است و میهن دوستان عراقی نیز پشت آن ها ایستاده اند، بنابراین باید تمام اختلافات را کنار گذاشته و وارد میدان نبرد شویم؛ همه ما در زیر یک آسمان زندگی می کنیم و هدفمان حمایت از ملت عراق و وطن خویش است؛ تمام خانواده های عراقی در معرض حملات عناصر تروریستی قرار دارند، پس باید همگی برای نابودی این حیوان صفتان که برای پنهان کردن چهره ی کثیف و افکار ارتجاعی خود، نقاب اسلام بر چهره دارند، با یکدیگر متحد شویم.

به زودی از حقیقت وجودی آنها پرده برخواهیم داشت و حامیان آن ها را که از عراق کینه به دل دارند را مشخص خواهیم کرد؛ انسان های خائن، کینه توز، جانی و دزد در میان ما جایی ندارند؛ به زودی عراق، از لوث وجود تروریست و افکار پلید آن ها که معنی زندگی را نمی فهمند و ذره ای شرف و انسانیت را بو نکرده است، پاک خواهد شد؛ ملت عراق تا نابودی کامل آن ها باز نخواهد ایستاد؛ چرا که حق با ماست و با تروریست در هر کجا که باشد مبارزه خواهیم کرد.

حضور تروریست در عراق، فرصت زندگی و رؤیای استقرار دموکراسی و تشکیل دولت قانونی را از ما نخواهد گرفت و بلکه امکان اتحاد و همبستگی بیشتر را برای ما فراهم می کند؛ اکنون ملت عراق در حال آزمایش است تا میزان میهن‌پرستی و ایمان هرکس به حقوق و آزادی خویش مشخص شود.

ما باید عراق را در قلب خود جای دهیم؛ اکنون، زمان سختی است و ملت عراق باید به مقابله با کسانی بپردازند که به دنبال ویرانی و نابودی عراق هستند؛ابن فرصتی تاریخی است تا همه با هم متحد شوند و به جهان ثابت کنیم ما ملتی هسیم که به زندگی خود ایمان داریم و از حقوق خد دفاع می کنیم و نیز عملا با تروریست می‌جنگیم."
 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار