استاد دانشگاه تهران مطرح کرد

"توریسم سلامت" از اولویت‌های مهم در صنعت گردشگری

قرخلو گفت: توریسم سلامت یکی از اولویت‌های نیاز خارجیان است تا نگاه آنها به کشورمان جذب شود.

مهدی قرخلو، استاد دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: امنیت در کشور برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
وی در خصوص یکی دیگر از عوامل مهم در افزایش سرمایه‌گذاری بیان کرد: ایجاد تعامل بین کشورها بر مبنای صلح و دوستی موجب افزایش ورود گردشگران و سرمایه‌گذاران می‌شود.
 
قرخلو در ادامه گفت: برای جذب سرمایه‌گذاران باید امتیازاتی در نظر گرفته شود تا انگیزه لازم در جهت سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری بوجود آید.
 
وی تأکید کرد: رونق گردشگری در کشور موجب ایجاد اشتغال و درآمد ارزی می‌شود.
 
استاد دانشگاه تهران اظهار داشت: توریسم سلامت یکی از اولویت‌های نیاز خارجیان است تا نگاه آنها به کشورمان جذب شود.
 
وی در ادامه افزود: شیراز یکی از شهرهای مهم برای گردشگران خارجی است که با افزایش امکانات جنبی در حوزه گردشگری آنها را به این شهر جذب می‌کند به صورتی که یک بیمارستان و یک هتل بین‌المللی در این شهر ساخته شود تا مسافرانی که برای موقعیت پزشکی این شهر وارد می‌شوند از مزایای گردشگری این شهر هم استفاده کنند.
 
قرخلو ادامه داد: در حال حاضر اولویت‌هایی در دنیا از اهمیت بالایی برخوردار است که باید مسئولین مربوطه این اولویت‌ها را اجرایی کنند.
 
وی در پایان تأکید کرد: دولت باید از موقعیت گردشگری ایران استفاده کند و برنامه‌های منظمی را برای صنعت گردشگری در نظر بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار