بجنورد/ معاون وزیر راه تاکيد کرد:

مسکن مهر بزرگترین پروژه اجرایی کشور است

محمد شکرچی زاده ، در دیدار با استاندار خراسان شمالی با اعلام این مطلب افزود: درهمین راستا مقوله مسکن مهر از سوی وزارت راه و شهرسازی در دست مطالعه است

 
 
 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد

وی با اشاره به رواج بحث آپارتمان نشینی بعد از اجرای مسکن مهر در کشور، خاطرنشان کرد: این درحالی است که فرهنگ مردم به سمت زندگی ویلا نشینی است.

معید فر، مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور اجتماعی هم با تاکید بر به صرفه و ایمن بودن ساخت و سازها از لحاظ اقتصادی با رعایت نکات مقررات ملی ساختمان، تصریح کرد: در همین راستا پژوهش های حمل و نقل و مسکن در مرکز تحقیقات راه وشهرسازی در حال انجام است تا مشکلات موجود رفع و اقدامات مفیدتری دراین حوزه انجام شود.

استاندار خراسان شمالی نیز دراین جلسه با اشاره به وجود مشکلات اجتماعی در مسئله مسکن مهر، متذکر شد: اگر به جای مسکن مهر در بافت فرسوده سرمایه گذاری می شد مزایای بسیاری از قبیل احیای بافت فرسوده و پرهیز از هزینه های اضافی را در برداشت.

علی اکبر پرویزی خواستار توجه و نظارت بیشتر مسئولان ذیربط به مسکن مهر شد و ضمن نگران کننده خواندن این مقوله گفت: باید نگاه ها ، فرهنگ و شرایط اقتصادی مردم دراین مسئله لحاظ شود.

وی به وجود مشکلاتی در اجرا، معماری و شهرسازی مسکن مهر اشاره کرد و بیان داشت: این امر به ویژه در حوزه شهرداری ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز دراین دیدار به بحث نمایندگی مرکز تحقیقات راه و شهرسازی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در همین اساس مقرر شد قراردادی فی مابین خراسان شمالی و مرکز تحقیقات تهیه شود تا این نمایندگی در استان راه اندازی شود/س
برچسب ها: مسکن مهر ، پروژه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.