اردبیل/

بیمه 60 درصد کودکان بی‌سرپرست در استان اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۶۰ درصد کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در استان اردبیل تحت پوشش بیمه آتیه هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رویا احمدیان افزود: از 232 کودک بی سرپرست و بدسرپرست بیش از 120 نفر از آنها تحت پوشش بیمه آتیه قرار گرفته اند تا از لحاظ تامین نیازمندی ها در دوران مختلف زندگی خود با مشکلی رو به رو نشوند.

وی با بیان اینکه این کودکان در 7 مرکز مناسب نگهداری شده و در بخش های مختلف تربیتی، آموزشی و تغذیه آنها برنامه ریزی های مناسبی انجام شده است، گفت: ما در این باب شاهد مشارکت گسترده خیران در تامین هزینه های مالی و نیازمندی کودکان هستیم که از لحاظ اشتغال، ازدواج و تحصیل این کودکان را یاری کرده و در مراحل مختلف زندگی پشتیبان آنها هستند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: ما با شرکت بیمه آتیه سازان قرارداری را به امضا رساندیم تا هر مبلغی را که خیران و بهزیستی به حساب این کودکان واریز بکند سود حاصل از آن را به حساب آنها واریز کنند تا آنها بتوانند از این مبلغ در تامین برخی نیازمندی ها استفاده کنند.

احمدیان افزود: در آستانه ماه مبارک رمضان این مجموعه آمادگی دارد تا برای تامین نیازمندی کودکان در این ماه و برپایی سفره های احسان و نیکوکاری همکاری نزدیکی را با خیران و نهادهای دولتی و غیردولتی انجام دهد تا بخشی از هزینه های کودکان نگهداری شده در مراکز شبانه روزی بهزیستی برطرف شده و نسبت به تامین آن اقدامات شایسته و آبرومند انجام شود.

وی از خیران و افراد نیکوکار خواست تا به سرعت و با کمترین تاخیر و تعلل در حوزه همراهی و کمک واقعی به کودکان مستمند بی سرپرست و بدسرپرست و ایتام آل محمد همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.