شرایط صعود گروه G؛

هر چهار تیم گروه G شانس صعود دارند

بازی های آخر مرحله مقدماتی در گروه G جام جهانی 2014 فوتبال از دقایقی دیگر آغاز می شود. شرایط صعود تیم ها در این گروه را مرور کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ بازی های گروه G جام جهانی فوتبال از ساعت 20:30 دقیقه امشب آغاز می شوند. هر چهار تیم این گروه شانس صعود به مرحله بعد را دارند اما شرایط صعود هر تیم به مرحله یک شانزدهم را مرور کنید:

آلمان: شاگردان لو که امشب با آمریکا روبرو می شوند 4 امتیاز با تفاضل گل +4 دارند و با یک تساوی یا پیروزی به مرحله بعد صعود می کنند.

آمریکا: شاگردان کلینزمن نیز 4 امتیاز با تفاضل گل +یک دارند. آمریکا نیز در شرایطی مساوی با آلمان تنها به یک تساوی یا پیروزی نیاز دارند.

غنا: تیم غنا که ساعاتی قبل دو ستاره بزرگ خود را به خاطر بی انضباطی اخراج کرد، یک امتیاز با تفاضل گل منفی یک دارد. غنا در شرایطی صعود می کند که در دیدار با پرتغال برنده شده و از طرفی آلمان یا آمریکا با تفاضل گل بالا برنده شوند.

پرتغال: دومین تیم اروپایی گروه نیز یک امتیاز با تفاضل گل منفی 4 دارد. پرتغال نیز در صورت برد نیاز به پیروزی یکی از دو تیم آلمان یا آمریکا با تفاضل گل بالا دارد.

تیم های صعود کننده جام بیستم:

گروه A: برزیل و مکزیک

گروه B: هلند و شیلی

گروهC: کلمبیا و یونان

گروه D: کاستاریکا و اروگوئه

گروه E: فرانسه و سوئیس

گروه F: آرژانتین و نیجریه

انتهای پیام/


برچسب ها: شرایط ، صعود ، گروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار