رجبی:

بازی امشب برزیل دشوار نیست/کی‌روش را برای تیم‌های پایه به خدمت بگیرید

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک کی‌روش در حد تیم ملی فوتبال کشورمان نبوده و در صورت تمدید قرارداد، از وی برای تیم‌های پایه استفاده شود.

رضا رجبی، پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص کیفیت جام بیستم در مرحله گروهی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک جام جهانی امسال شروع خوبی داشت، گل‌های زیادی رد و بدل شد که نتیجه کلی جذب مخاطبان بسیاری در جهان بوده است.

وی ادامه افزود: باید اذعان کنم که این جام جام شگفتی‌ها بوده است و سابقه نداشته تیم‌های بزرگی چون انگلیس ایتالیا و اسپانیا به همین زودی از جام خداحافظی کنند.

رجبی با پرداختن به بازی امشب برزیل و شیلی در مرحله حذفی عنوان کرد: این دو تیم هر دو ازیک قاره هستند و چون برزیل از آمریکای جنوبی و شیلی از آمریکای شمالی است بنابراین از همدیگر شناخت کافی دارند.

وی اذعان داشت: این دو تیم از همدیگر شناخت کاملی دارند البته به این معنا نیست که بازی ساده‌ای پیش رو دارند بلکه منظور شناخت دو تیم ازهمدیگر است و رسیدن به وحدت و هماهنگی تاکتیکی که به نظر من می‌تواند این شناخت موثر باشد.

رجبی با اشاره به بازی کلمبیا و اروگوئه تصریح کرد: البته باید عنوان کرد که این بازی همسطح بوده است و تیم‌های در حد واندازه همدیگر بازی می‌کنند و یکی از فاکتورهای بازی این است که احتیاط را مدنظر قرار می‌دهند البته احتمال داشتن بازیکن اخراجی هم در دقایق ابتدایی بازی با توجه به درنظر گرفتن جنبه احتیاط دور از ذهن نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد عملکرد ایران هم گفت:‌به نظر من ما واقعیت را پنهان نکنیم.نباید عملکرد ملی‌پوشان را حماسه کنیم ما برای حمله برنامه نداشتیم و فقط به دفاع صرف پرداخته بودیم.

وی پس به عملکرد دیگر تیم‌های آسیایی پرداخت و تاکید کرد: تیم‌های کره ژاپن و استرالیا گرچه گل‌های زیادی خوردند اما زیبا فوتبال بازی کردند و شناور و همچنین درگیرانه ظاهر شدند درحالی‌که تیم ما فقط به برزیل رفته بود که دفاعی عمل کند و گل نخورد.

رجبی در خصوص ماندن یا نماندن کی‌روش به نفع فوتبال ما است یا نه؟ اظهار کرد: به نظرم کی‌روش تیم‌ساز بود و مجموع بازیکنانی را از خارج به تیم ملی فراخواند و عملا با ساختن یک تیم به برزیل رفت ولی می‌توانستیم از کی‌روش بهتر از اینها بهره ببریم، به نظر من به عنوان یک کارشناس کی‌روش باید درتیم‌های پایه به خدمت گرفته می‌شد نه در تیم ملی ایران کی‌روش به هیچ وجه در حد تیم ملی نبوده و نیست.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درخصوص ارائه پیشنهاد به خسرو حیدری، تیموریان تصریح کرد: این که به خسرو حیدری از آلمان پیشنهاد داده شده خوب است اما به نظر من او درایران بماند برای آینده فوتبالی‌اش موثر خواهد بود و در مورد آندو باید بگویم که آندو بازیکن بزرگی است که می‌تواند برای فوتبال کشورمان موثر واقع شود.

وی در پایان با اشاره به عملکرد حقیقی خاطر نشان کرد:‌ البته در گل‌هایی که علی حقیقی دریافت کرد وی مقصر نبود و خوب ظاهر شد اما حقیقی می‌تواند گلر شماره یک تیم ملی در آینده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، بازی ، بیستم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ايراني
۱۷:۰۶ ۰۷ تير ۱۳۹۳
كي روش جزو متفكران فوتبال دنياست و شما بي منطق تشريف داريد و مخ خود را بكار اندازيد
آخرین اخبار