رودهن/

30 هزار نفر روزانه در جهان بر اثر عدم دسترسی به آب سالم جان خود را از دست می دهند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: به گفته کارشناسان روزانه 30 هزار نفر در جهان بر اثر عدم دسترسی به آب سالم و قابل شرب، جان خود را از دست می دهند که باید در زمینه صرفه جویی مصرف آب چاره اندیشی کرد.

ˈمجتبی صفدریˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: روزانه 30 هزار نفر در جهان بر اثر عدم دسترسی به آب سالم و قابل شرب، جان خود را از دست می دهند که در چنین شرایطی برپایی اینگونه نمایشگاه ها اقدامی موثر در راستای تحقق مفاهیم صرفه جویی در مصرف آب است.

وی ادامه داد: نمایشگاه نقاشی با هدف بیان توانمندی های دانش آموزان مقطع ابتدایی در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب همزمان با فرارسیدن هفته صرفه جویی در مصرف آب گشایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: این جشنواره موجب شد تا نقاشی هایی با زبانی زیبا، دلنشین و خلاقانه نظرات بچه ها را در زمینه مصرف بهینه آب پیش روی قرار دهد.

صفدری با ارائه گزارشی از آثار فرستاده شده برای پنجمین جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان خاطرنشان کرد: تعداد 464 اثر نقاشی از 22مدرسه واقع در شهرهای تحت پوشش آبفای شرق به دبیرخانه نمایشگاه ارسال شد که تعداد 22 نقاشی از بین آنها انتخاب و به عنوان برگزیده در مراسم فوق معرفی شده و جوایزی در پایان جشنواره از سوی آبفا به آنان اهدا شد.

شایان ذکر است شکت آبفای شرق استان تهران در شهر رودهن واقع شده و شهرهای لواسان، رودبارو قصران، پردیس، بومهن، رودهن، آبعلی، دماوند،کیلان، آبسرد، فیروزکوه و ارجمند را تحت پوشش خود دارد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.