در حاشیه پزشکی مطرح شد

حذف ممنوعیت جذب ماماها از اول تیر ماه + فیلم

از ابتدای تیر ماه ممنوعیت جذب ماماها با دستور وزیر بهداشت برداشته شده است و ماماهای جویای کار می‌توانند با مراجعه به بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی نسبت به این طرح اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ از اول تیر ماه ممنوعیت جذب نیروهای مامایی با دستور مستقیم وزیر بهداشت حذف شده است و ماماهای جویای کار می‌توانند با مراجعه به بیمارستان و مراکز بهداشتی نسبت به این طرح اقدام کنند.

بسته هتلینگ راهكاری براي حل مشکلات بیمارستان‌ها

طبق تماس تلفني که خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران با بیمارستان امام سجاد در یاسوج داشت گزارش شد که به دلیل خرابی هر چند وقت یک بار آسنانسور بیماران با وضع نامناسبی در طبقات بیمارستان جا به جا می شوند اما این روزها مسئولان وزارت بهداشت بسته‌ای را با نام هتلینگ شروع کرده‌اند تا مشکلات بیمارستان‌ها در سراسر کشور حل شود.

شدت كار بالای پزشكان دليلی براي تشخيص نادرست

در گفتگویی که خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران در خصوص تشخيص نادرست براي قطع عضو يكي از بيماران با مسئولان داشت گزارش شد که علت این اتفاق در بیمارستان های دولتی این است که شدت کاری پزشکان در بیمارستان های دولتی زیاد است و بیمه‌ها در سیستم دولتی از پزشکان آنچنان که باید حمایت نمی‌کنند.

کمرنگ شدن چتر حمایت برخی از بیمه‌ها

 در بازدید خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران از داروخانه‌ها، برخی از بیماران از قیمت داروها راضی بودند اما برخی دیگر از کمرنگ شدن چتر حمایت بیمه‌ها شکایت داشتند.

یکی از بیماران در اين خصوص گفت:ماه قبل بيمه  تامین اجتماعی 50 درصد مبلغ دارو را پرداخت كرده است  اما در این ماه هیچ حمایتی نداشته است،همچنین یکسری از همراهان بیماران برای تهیه دارو به خارج از بیمارستان فرستاده شده بودند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران،بيماران برای تائیدیه بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح مشکلی ندارند اما بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای تایید نسخه‌هایشان با مشکلاتی روبرو هستند و شکایات بیماران این است که اکثر اوقات سایت تامین اجتماعی قطع است و بیماران را حمایت نمی‌کند.

بیمارستانی که با زباله‌های عفونی بیماری ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران بیمارستانی در اصفهان زباله‌های عفونی خود را خوب امها نمی‌کند و این زباله‌های خطرناک باعث تولید بیماری و نارضایتی اهالی اطراف این بیمارستان شده است.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.