ابوطالبی:

سخنان رهبری انقلاب روانشناسی حاذقانه مدیریت کشور را به تصویر کشید

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه توئیتر خود نوشت: دیشب برای کشور شبی تاریخی بود و سخنان رهبری انقلاب روانشناسی حاذقانه مدیریت کشور را به تصویر کشید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "حمید ابوطالبی" معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در صفحه توئیتر خود نوشت: "دیشب برای کشور شبی تاریخی بود و سخنان رهبری انقلاب روانشناسی حاذقانه مدیریت کشور را به تصویر کشید.

توصیه بر تکیه به سنن الهی و عوامل معنوی، عقلانیت، امید، اعتدال، رفتارهای رحمانی، صلابت نفس، صداقت و سخنان دکتر روحانی هم در قامت رییس‌جمهور و استراتژیستی که سکان کشور را در دست دارد بیانگر وضعیت کشور و آینده پیش رو است.

استراتژی فرهنگ، سیاست و اقتصاد دکتر روحانی و محور قرار دادن فرهنگ و اخلاق دریچه‌ای‌ برای ورود ایمان و معنویت به جامعه دینی است.

اخلاق دولت اسلامی را نگه داشته و در مسیر درست هدایت می‌کند و فرهنگ استوار بر مشارکت همگان بویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی است.

دکتر روحانی که با تاکتیکی هوشمندانه در سفر به نیویورک گام اول خود در استراتژی سیاست خارجی را محکم برداشته بود، شاکله ایران هراسی را به طور کامل درهم شکسته و اساس بهانه‌جویی‌ها را فروپاشید، همچنین در دیواره تحریم‌های ظالمانه شکاف غیرقابل ترمیمی بوجود آورده است.
 
امروز اگر مذاکرات به دلیل زیاده خواهی شکست بخورد، دنیا متوجه است که مسئولیت این شکست بر دوش طرف مقابل خواهد بود، ایران در مسیری قانونی حرکت خود را ادامه خواهد داد و این هشداری به تلاش غرب برای انحراف مذاکرات ازمسیر اصلی برد- برد است.

رئیس‌جمهور کشورمان موفقیت بزرگ کشور را بی نظیر بودن روابط ایران با 13 کشور همسایه در یک سال اخیر دانست و افراط‌گرایی را شکاف در جهان اسلام خواند، شکافی که به لحاظ فکری با نام سلفی‌گری، به لحاظ مالی ازسوی برخی ازکشورها، و به لحاظ سیاسی ازسوی نظام سلطه وصهیونیسم تغذیه می‌شود.
 
دکتر روحانی که اقتصاد خود را از آغاز تحریم‌ها جدا کرده و برخلاف کسانی که اقتصاد او را متکی بر سیاست خارجی می‌خواندند سیاست خارجی راهگشای اقتصاد قرار داد و اعلام کرد برنامه اقتصادی او برمبنای شکسته شدن و پایان تحریم‌ها و بر مذاکرات استوار نیست و برای هر شرایطی با برنامه، اهداف خود را پیش خواهد برد.

این سخن مقام معظم رهبری که بنده دولت را تأیید و حمایت می‌کنم و از همه توانی که در اختیار دارم برای حمایت از دولت استفاده خواهم کرد؛ و به مسئولان بلندپایه دولت اعتماد دارم؛ مهمترین سخن برای تاریخی کردن این جلسه بود".

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار