تبریز/

احداث بزرگترین میدان دَواّب صنعتی شمالغرب در شهرستان اهر

شهرستان اهر از احداث بزرگترین میدان دَواّب (دام) صنعتی شمالغرب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،صدیقی در حاشیه بررسی مسائل و مشکلات چوبداران شهرستان اهر اظهار داشت: در جلسه ای که امروز با چوبداران شهرستان و تعدادی از مسئولان مرتبط داشتیم مسائل و مشکلات  این بخش مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: میدان دَواّب (دام) شهرستان اهر بزرگترین میدان دام منطقه شمالغرب است به جهت اینکه بیش از یک میلیون دام زنده در این شهرستان وجود دارد و این بزرگترین پتانسیل برای اشتغالزایی و تولید در این شهرستان می باشد.

 صدیقی ادامه داد: مدتی است که ما برای احداث شهرک دامداری مناسب و با مشاغل جانبی به دنبال سرمایه گذار در این بخش بودیم که خوشبختانه در دومین همایش فرصت های   سرمایه گذاری شهرستان اهر توانستیم تفاهم نامه ای را با یکی از سرمایه گذاران به نام آقاینادری به امضاء برسانیم در جلسه امروز   نیز هماهنگی بین این سرمایه گذار ،  مسئولان ادارات مرتبط برگزار شد   و قرار شد که چوبداران نیز در این طرح همراهی و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: براساس این طرح، میدان دَواّب جدید در زمینی به مساحت 100 هکتار که دارای زمین و غرفه خواهد و امکانات دیگری همچون انبار علوفه ، کشتارگاه ، بانک وصنوف خدماتی که در این طرح بزرگ ایجاد خواهد شد خواهد بود.

فرماندار شهرستان اهر همچنین گفت: در این ارتباط جلسه ای با چوبداران و سرمایه گذار تشکیل شد که در این جلسه قرار شد چوبداران شرکت تعاونی تشکیل دهند و با سرمایه گذار مشارکت کنند تا انشاءلله در مکان جدید با زیرساخت هایی که دولت در آنجا ایجاد خواهد کرد مجموعه ای مناسب احداث شود و قطعاّ با ایجاد این مجموعه برای جوانان زیادی بطور مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 
 
برچسب ها: احداث ، بزرگترین ، میدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.