امشب در مدینه می‌بینیم؛

وسوسه شدن بهمن

در قسمت پانزدهم می بینیم بهمن که در شرایط مالی نامناسبی قرار گرفته است پا روی غرورش گذاشته و برای کار به کارخانه سابق خودش می‌رود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه یک در قسمت چهاردهم دیدیم که وقتی مدینه از دیدار با بهمن به خاطر گرفتن پول نزولی خودداری می کند. اما امشب و در قسمت پانزدهم می بینیم بهمن که در شرایط مالی نامناسبی قرار گرفته است پا روی غرورش گذاشته و  برای کار به کارخانه سابق خودش می‌رود تا به پیشنهاد سالار و بیتا جواب مثبت بدهد، اما پس از مراجعه به کارخانه بهمن با پیشنهاد غیر منتظره بیتا که درخواست طلاق از همسرش و ازدواج با وی است مواجه می شود که همین پیشنهاد به همراه پیشنهاد وسوسه کننده مالی در کارخانه زندگی بهمن را دگرگون می کند.
 
پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مجید صالحی و آتیلا پسیانی از بازیگران و سیروس مقدم کارگردان، زینب تقوایی تهیه‌کننده، سعید نعمت الله نویسنده، آرش زینال خیری مدیرتولید،خشایارموحدیان تدوین همزمان، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی، امیرمعقولی مدیرتصویربرداری، مجید اسکندری طراح گریم و کارن همایونفر آهنگساز مجموعه تلویزیونی مدینه هستند.

مجموعه تلویزیونی مدینه به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی زینب تقوایی درماه مبارک رمضان  هر شب ساعت 22:30 و تکرار آن ساعت 10:10صبح و 14:50از شبکه یک پخش می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار