سید راضی نوری:

"اعتماد" بین "تولید و مصرف" حرف اول و آخر را می‌زند

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت:با توجه به اینکه وجود برخی برندهای جعلی در بازار سلب اعتماد مصرف‌کننده را به دنبال دارد فرایند اعتماد بین تولیدکننده و مصرف کننده لازم و ضروریست.

سید راضی نوری عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه متأسفانه در راستای بازار گرمی برخی برندهای جعلی و تقلبی در سطح بازار ایجاد می‌شود تصریح کرد: نظارت و پایش دقیق هم در قیمت، کیفیت و برندی که محصول با آن عرضه می‌شود لازم و ضروریست و بایستی با متخلفان سودجو برخورد شود.

نماینده مردم شوش درمجلس با تأکید بر فرآیند اعتمادسازی بین تولید و مصرف خاطرنشان کرد: برندهای جعلی باعث سلب اعتماد مصرف‌کننده خواهد شد و از دست رفتن بازارهای داخلی را به دنبال خواهد داشت.

وی تأکید کرد: کمیت و کیفیت محصول باید بر اساس آنچه که است عرضه شود و چنانچه محصول وارداتی تحت عنوان محصول ایرانی و با برند داخلی توزیع شود ضربه به بازار داخلی خواهد بود.

نوری تأکید کرد: اعتماد به  کالا و محصولات داخلی در مصرف‌کننده نبایستی با برخی برندهای جعلی از بین برود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه با بررسی و ساماندهی مجموعه‌های هدف سبد امنیت غذایی باید به کمیته امداد، بهزیستی، انجمن‌های خیریه،‌ کارگران و کشاورزان و تمامی اقشار آسیب‌پذیر زیر خط فقر تعلق بگیرد تصریح کرد: توزیع اقلام سبد کالایی از طریق ارائه کارت‌های اعتباری بهتر است که خوشبختانه در حال حاضر به این شیوه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سبد کالا ، تولید ، مصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار