در واکنش به تحقیق و تفحص از بنیاد شهید:

زریبافان: هیچ تخلفی در بنیاد شهید نبوده/ هر چه هست اعلام کنند

رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به تحقیق و تفحص از این بنیاد و این که گفته می‌شود تخلفاتی وجود دارد گفت: هیچ تخلفی در بنیاد نبوده، هر چه هست اعلام کنند.

مسعود زری‌بافان در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران در واکنش به تحقیق و تفحص صورت گرفته از بنیاد شهید و امور ایثارگران و این که گفته می‌شود تخلفاتی در دوران وی صورت گرفته است، گفت: هیچ تخلفی نشده، هر چه باشد معلوم خواهد شد.  
 
وی در خصوص این که برخی‌ها معتقدند در جریان تحقیق و تفحص مشخص شد که کالاهای لوکس تحت عنوان کالاهای مورد نیاز جانبازان وارد کشور شده است، اظهار داشت: این موارد در زمان مدیریت من نبوده و هیچ چیزی را وارد نکردیم.  
 
زری‌بافان با بیان اینکه هر موردی که دارند بگویند، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 91 به عنوان پاک‌ترین نهاد شناخته شد.  
 
وی اظهار داشت: هیچ تخلفی صورت نگرفته و صرفا دو مورد بوده که آن هم درزمان مدیریت بنده در بنیاد نبود بلکه خود بنده آن را پیگیری و کشف کردم.  
 
زری‌بافان تصریح کرد: آن دو مورد تخلف هم در مورد موسسه‌ای وابسته به ایثارگران بود که به عنوان مدعی حقوق ایثارگران پیگیر شدم و حکم بازداشت و توقیف اموال را گرفته و اموال را برگرداندم.  
 
رئیس سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در بنیاد هیچ مسئله‌ای نیست اگر چیزی است بگویند البته بعد از قرائت گزارش تحقیق و تفحص در صحن، این گزارش به قوه قضاییه خواهد رفت و آن‌جا معلوم می‌شود.  
 
گفتنی است، چندی پیش سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از قرائت گزارش تحقیق و تفحص تا چند روز آینده در صحن علنی مجلس خبر داده بود.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار