پیست سوچی آماده میزبانی مسابقات فرمول یک

چارلی وایتینگ مدیر برگزاری رقابت‌های فرمول‌یک عنوان کرد رانندگان فعلی مسابقات فرمول‌یک در آینده عاشق پیست سوچی روسی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران روسیه قرار است یکی از میزبان‌های رقابت‌های پایانی این فصل باشد. این روزها چارلی وایتینگ مرتباً در حال سفر به پیست سوچی است تا از نزدیک در جریان امورات اجرایی این پروژه قرار گیرد.

وایتینگ گفت: پیست خیلی خوب دیده می‌شود. آخرین‌باری که آنجا رفتن کارهای زیادی در حال انجام شدن بود. اما الان خیلی خوب دیده می شود. پیست خیلی سریع خواهد بود و رانندگان عاشقش می‌شوند. از این بابت اطمینان دارم.

وی افزود:کیفیت کلی پیست بسیار بالا است. خیلی واضح است که روس‌ها همه چیز را با بالاترین کیفیت ساخته‌اند. پیست در مجموع بسیار سریع و قابل رقابت خواهد بود، چون حداقل در دو یا سه جا رانندگان به راحتی می‌توانند از هم سبقت بگیرند. به نظر من رقابت در سوچی خیلی جذاب و متفاوت خواهد بود.

وایتینگ در عین حال افزود که پیست سوچی دو محل برای استفاده از سیستم "دی آر اس" دارد. یکی در میان پیچ‌های اول و دوم و دیگری در بین پیچ‌های ۱۰ و ۱۲٫ چارلی همچنین معتقد است سبقت‌گیری در میان پیچ‌های دوم، سیزدهم و احتمالاً هفدهم بسیار راحت خواهد بود.

او در ادامه افزود: از ایمنی این پیست بسیار راضی هستم. صد درصد درجه یک ساخته شده است. یعنی دیگر از این بهتر نمی‌شود. شبیه‌سازی‌های بسیاری در پیست انجام دادیم و جاهای امداد و فرار را مشخص کردیم. همه چیز شبیه‌سازی شد و از نظر ایمنی این پیست یک پیست درجه یک در تقویم رقابت‌های فصل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار