فقیهی: 2 بازیکن خارجی در ترکیه به ذوب‌آهن اضافه می‌شوند/ صادقی و مظاهری با هم رقابت می‌کنند

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن گفت: طبق لیست گل‌محمدی، سرمربی تیم بازیکنان را جذب کرده‌ایم و دو بازیکن خارجی هم در اردوی ترکیه به تیم ما اضافه می‌شوند.

فقیهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق لیست درخواستی سرمربی تیم گل محمدی، بازیکنان مورد نظر وی را جذب کرده‌ایم و در اردوی ترکیه دو بازیکن خارجی برای تمرین به تیم‌مان اضافه می‌شود که اگر گل محمدی آنها را تأیید کرد باشگاه با آنها وارد مذاکره شود.

وی ادامه داد: تیم ما در ایران با تیم  ملی امید و جوانان، سایپا البرز و فولاد بازی تدارکاتی انجام داد و در اردوی ترکیه برای تیممان دو بازی تدارکاتی در نظر گرفته‌ایم.

مدیر فنی باشگاه ذوب‌آهن افزود: دروازه‌بان اول تیم ما صادقی است و رشید مظاهری دروازه‌بان دوم که این دو با هم رقابت تنگاتنگی دارند.

فقیهی بیان کرد: بعد از اردوی ترکیه به بازیکنان تیم یک روز استراحت می‌دهیم و سپس تمرینات را برای آغاز لیگ برتر شروع می‌کنم.

مدیر فنی باشگاه ذوب آهن در مورد قرعه‌کشی لیگ برتر افزود: خودم در این مراسم حضور داشتم این دوره تفاوت زیادی از دوره‌های گذشته داشت و با برنامه‌تر انجام شد البته اشکالاتی هم در این مراسم وجود داشتت اما سازمان لیگ کار قشنگی را انجام داد.

فقیهی در پایان در مورد بازی اول ذوب آهن خاطرنشان کرد: بازی اول تیم ما با صبای قم هست این تیم قابل احترام و از یک مربی فهیمی برخوردار است ما نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم اما شرایط اولین بازی با تمام بازی‌ها فرق دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن ، ترکیه ، قرعه کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار