لاریجانی در واکنش به درگیری لفظی دو نماینده:

تریبون مجلس محل بیان مسائل شخصی نیست/ هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان، اظهارات توکلی و نجف‌نژاد را بررسی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بنده از هیئت نظارت می‌خواهم که در اسرع وقت جلسه بگذارند و هردو موضوعی که توکلی و نجف‌نژاد مطرح کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و اعلام نظر کند تا مسئله روشن شده و ابهامی باقی نماند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در واکنش به درگیری لفظی "احمد توکلی" و  "مقداد نجف نژاد" گفت: درکل طرح اینگونه مباحث در مجلس هم برای مجلس و هم برای کشور مفید نبوده و مضر است.
 
وی افزود: چرا که اثبات برخی از این دعاوی در مجلس نیست و قوه قضائیه باید آن را بررسی کرده و نظر دهد، لذا طرح این مسائل تنها ایهام را اضافه کرده و مسائل و ابهامات را برای کشور افزایش می‌دهد.
 
لاریجانی تاکید کرد: چون این مسئله در صحن علنی مطرح شد، من خواهش می‌کنم از این به بعد همکاران ما در تریبون مجلس اینگونه مسائل را مطرح نکنند، چرا که هرچیزی جای خود را دارد و چیزهایی که فردی است، این‌ها نباید اینگونه مطرح شود.

رئیس قوه مقننه در پایان خاطرنشان کرد: چون هم در مورد آقای نجف‌نژاد مطالبی مطرح شد و هم آقای نجف‌نژاد راجع به آقای توکلی مطالبی را مطرح کردند، هر دو ابهاماتی را به وجود آورد، هردو این برادران عزیز نامه‌ای به بنده نوشتند که این موضوعات در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی خواهد شد، لذا بنده از هیئت نظارت می‌خواهم که در اسرع وقت جلسه بگذارند و هردو موضوعی که این دو نماینده مطرح کرده‌اند را مورد بررسی قرار داده و اعلام نظر کنند تا مسئله روشن شده و ابهامی باقی نماند و آن چیزی که حق است، بیان شود.


مشاجره لفظی نجف‌نژاد و توکلی در دو خبر زیر گنجانده شده است، برای دیدن متن کامل خبر روی لینک مورد نظر کلیک کنید.


گلایه نجف‌نژاد از نسبت‌های ناروای توکلی/ آقای توکلی اگر دوست دارید اطلاع‌رسانی کنید، لااقل جوانمردی کنید

"مقداد نجف‌نژاد" نماینده مردم بابلسر و فریدون کنار در مجلس در صحن علنی امروز چهارشنبه 25 تیر در نطق میان‌دستور خود با اشاره به نسبت‌های ناروایی که در برخی از سایت‌ها روزنامه‌ها برعلیه وی درج شده گفت: این نسبت‌ها را ظلم آشکار به خود و اهانت بزرگ به مردم حوزه انتخابیه خود می‌دانم و منشا این ظلم سایت "الف" و شخص آقای "توکلی" است.


احمد توکلی: نماینده بابلسر از اتهاماتی که علیه بنده مطرح کرد، دفاع کند

 احمد توکلی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در تذکری آئین‌نامه‌ای در پاسخ به اتهامات نجف‌نژاد نماینده بابلسر به وی اظهار داشت: آقای نجف‌نژاد امروز نسبت‌هایی به من داد که به طور حتم می‌توانم در دادگاه و هیئت نظارت از اتهاماتی که به بنده روا داشته، دفاع کنم تا تکلیف روشن شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار