کواچ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برای نخستین بار است مقابل روسیه به عنوان مربی می‌ایستم

تیم ملی والیبال کشورمان امروز نخستین بازی از مرحله نهایی لیگ جهانی را مقابل تیم ملی روسیه برگزار می‌کند.

اسلوبودان کواچ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب و قابل قبول است تمام تلاش خود را بکار گرفتیم تا ملی‌پوشان را در بهترین شرایط تیمی قرار دهیم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: تنها مشکل ما در این مرحله از مسابقات نبود "شهرام محمودی" در ترکیب است البته دیگر بازیکنان از آمادگی فنی کافی برخوردار هستند.
 
وی گفت: تمام کارهایی که برای شناخت برزیل و روسیه باید انجام می‌دادیم را کرده و اطلاعات را در اختیار بازیکنان قرار داده‌ایم.
 
کواچ تصریح کرد: به عنوان مربی تیم ملی ایران تا به حال مقابل تیم روسیه حضور نداشتیم ولی برای نخستین بار است که هدایت ملی‌پوشان ایرانی را در برابر تیم قدرتمند روسیه بر عهده دارم اما بازی‌های این تیم را در مسابقات قهرمانی اروپا و لیگ جهانی به طور کامل دیده و دنبال کرده‌ام و از روی این فیلم نسبت به عملکرد روسیه شناخت کافی دارم.
 
سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص عدم حضور حسین معدنی در ترکیب کادر فنی تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: حسین معدنی یکی از اعضای مهم و تاثیرگذار تیم ملی است ما به  خاطر وی در مرحله نهایی بازی می‌کنیم و بهترین آرزوها را برای سلامتی وی دارم.

انتهای پیام/
برچسب ها: کواچ ، مربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی خان
۱۸:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۳
انشاله که به مقام خوبی دست پیدا کنیم تا اعتماد به نفس جهانی در بقیه رشته های ورزشی از جمله فوتبال را پیدا کنیم و خود را دست کم از هیچ اروپایی و آمریکایی ندونیم.
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۴:۱۵ ۲۵ تير ۱۳۹۳
موفق باشید
آخرین اخبار