طی تذکر شفاهی مطرح شد

انتقاد آقامحمدی از عدم مطرح شدن سؤالات نمایندگان در صحن علنی

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: متاسفانه یک جریان تند افراطی که حتی شخص روحانی را نیز قبول ندارد و یک جریان فرصت‌طلب است در حال حذف جریان ارزشی در استان‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان در اخطایر با استناد به ماده 84 قانون اساسی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به خطر حذف جریان ارزشی توسط افراد معلوم‌الحال اشاره کردند و از دولت خواستند که جلوی این روند را بگیرد.
 
وی افزود: این موضوع باید به عنوان یکی از موضوعات مهم مجلس باشد، تا آن را رصد کند، در حال حاضردو جریان، یک جریان تند افراطی که حتی دولت و شخص آقای روحانی را هم قبول ندارد و هم یک جریان فرصت‌طلب دست دادند به دست هم و در استان‌ها در حال حذف و عزل جریان ارزشی در استان‌ها هستند و این افراد ارزشی را کنار می‌گذارند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به طرح سوال نمایندگان از برخی وزرا تصریح کرد: وقتی یک سوالی از وزیری مطرح می‌شود دهها نفر پادرمیانی می‌کنند تا این سوال به صحن علنی نیاید، اگر جلوی افراطی‌گری گرفته نشود دودش به چشم همه ما می‌رود لذا از شخص رئیس‌جمهور می‌خواهیم حساسیت بیشتری روی این مسئله داشته باشد و جلوی افراط‌گرایان را بگیرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار