تازه‌های فناوری؛

پیش بینی فروش 60 میلیون iwatch در یک سال

اپل با طراحی و ساخت ابزاری که به نظر می رسد متفاوت تر از سایر دستگاه های تولید شده است، در صدد سود آوری هرچه بیشتر بازار می باشد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چند وقتی است شرکت های تولید کننده ابزارهای پوشیدنی، به عنوان سازندگان دستگاه هایی جدیدترین و کارآمدترین تکنولوژی ها به شمار می آیند، این شرکت‌ها سخت در تکاپوی تولید دستگاه هایی هستند که بتوانند در بین رقبای خود با تکیه به فن آوری بالاتر حرفی برای گفتن داشته باشند.


iwatch اپل یکی از این ابزارهاست که قبل از ورود به بازار چند وقت یکبار خبرساز می شود. براین اساس اپل با طراحی و ساخت ابزاری که به نظر می رسد متفاوت تر از سایر دستگاه های تولید شده است، در صدد سود آوری هرچه بیشتر این بازار جدید می باشد. بسیاری از تحلیل گران معتقدند iwatch برای اپل سود بالایی خواهد داشت. آقای مورگان استنلی  یکی از تحلیل گران شناخته شده در این رابطه، پیش بینی کرده که اپل در یک سال 60 میلیون iwatch به فروش خواهد رساند.


طبق پیش بینی آقای استنلی، اگر قرار باشد ساعت هوشمند این شرکت با قیمت 300 دلار به کاربران فروخته شود و قیمت تمام شده تولید این ساعت برای شرکت 150 دلار باشد با یک حساب ساده می توان گفت سود شرکت از هر ساعت هوشمند خود حدودا 40 تا 50 درصد خواهد بود که سود سالیانه از فروش 60 میلیون iwatch چیزی حدود 9000000000 میلیارد دلار می شود. همچنین گفته شده در صورت استقبال خریداران از iwatch ارزش سهام این شرکت هم بین 99 تا 132 دلار در هر سهم افزایش می یابد.

گزارش از پریسا کابلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار