حمله هوایی به دفاتر اطلاع رسانی در غزه/ فرودگاه رفح هدف حمله قرار گرفت

خبرگزاری معا از حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به دفاتر اطلاع رسانی فلسطینیان در غزه خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ،  این منبع همچنین اعلام کرد کشتی‎های جنگی اسرائیل فرودگاه رفح را هدف حملات خود قرار داده اند. 

در جدیدترین حملات اسرائیل به نوار غزه، ساختمانی که در آن روزنامه نگاران و خبرنگاران رسانه ها مستقر هستند، هدف قرار گرفته است. اسرائیل این ساختمان را در سال دوهزار و هشت نیز هدف قرار داده بود. 

دفتر پرس تی وی نیز در این ساختمان قرار دارد. تا کنون بیش از دویست و شصت نفر در حملات اسرائیل از یازده روز پیش کشته شده اند. در این حملات بیش از دو هزار نفر هم زخمی شده اند. بیشتر حملات اسرائیل به شرق نوار غزه است که نیروهای زمینی اسرائیل وارد نوار غزه شده اند. در رفح در جنوب و بیت لاهیا و بیت حانون در شمال غزه نیز از مناطقی است که هدف گلوله بارانهای شدید و حملات هوایی اسرائیل است. نیروهای اسرائیلی با تانکهای خود وارد نوار غزه شده اند اما هنوز در منطقه حائل هستند. البته نیروهای اسرائیلی به علت مقاومت شدید نیروهای گردانقسام شاخه نظامی حماس و همچنین نیروهای گردان القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی بیشتر از این پیشروی نکرده اند. از آغاز حملات اسرائیل به نوار غزه، گروههای مختلف مقاومت فلسطینی در نوار غزه با هماهنگی یکدیگر حملات تلافی جویانه را علیه اسرائیل انجام می دهند. البته قرار بود شش بامداد به وقت غزه، اسرائیل موقتا حملات خود را متوقف کند اما این کار را نکرد و حملاتش را از زمین و هوا ادامه داد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار