خباز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

برگزاری جلسات منظم حزب اعتماد ملی

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه جلسات حزب متبوعش به صورت منظم با حضور اعضا برگزار می‌شود، گفت: جلسه‌ای درباره آغاز فعالیت حزب اعتماد ملی میان اعضا تشکیل نشده است.

"محمدرضا خباز" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری جلسات حزب اعتماد ملی اظهار داشت: جلسات حزب اعتماد ملی به صورت منظم با حضور اعضای حزب برگزار می‌شود.

عضو حزب اعتماد ملی گفت: جلسه‌ای درباره آغاز فعالیت حزب اعتماد ملی میان اعضا تشکیل نشده است.

گفتنی است پیش از این "حجت‌الاسلام والمسلمین رسول منتجب‌نیا" قائم مقام حزب اعتماد ملی در دیدار با اعضای شورای مرکزی شاخه‌ جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی، با بیان اینکه "مهدی کروبی" پیغام داده‌ است که حزب فعالیتش را آغاز و تاکید کرده‌ که حزب اعتماد ملی در شورای هماهنگی احزاب اصلاح‌طلب نماینده داشته باشد"، گفت: جلسات متعددی برگزار شده و در حال فعال کردن شاخه‌ها و استان‌ها هستیم. جلسات شورای مرکزی حزب تشکیل می‌شود و در حال بررسی چگونگی فعالیت‌های آتی هستیم.

وی اظهار داشت: در رابطه با فعالیت حزب دو مسأله وجود دارد؛ اول اینکه وقتی یک حزب تأسیس یا فعال می‌شود، درست است که یک ساختار تشکیلاتی مثل همه احزاب دارد، اما هرکدام از احزاب یک هویت منحصر به فرد دارند. یک وجه امتیاز از سایر احزاب و تشکل‌ها در آنها وجود دارد.

لازم به ذکر است "منتجب‌نیا" قائم مقام حزب اعتماد ملی سخنان مذکور را در بیست و چهارم تیرماه در دیدار با اعضای شورای مرکزی شاخه‌ جوانان و دانشجویان حزب اعتمادملی مطرح کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: خباز ، اعتماد ، ملی ، ایران ، حزب ، جلسات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار