قدردانی وزیر ورزش از ملی پوشان بسکتبال/ تبریک کمیته ملی المپیک

وزیر ورزش و جوانان از بازیکنان تیم ملی بسکتبال به خاطر قهرمانی در کاپ آسیا قدردانی کرد. کمیته ملی المپیک هم در پیامی به تیم ملی بسکتبال تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از فدراسیون بسکتبال؛ محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان بعد از قهرمانی تیم ملی بسکتبال در مسابقات کاپ آسیا از تلاش در خور تحسین بازیکنان و کادرفنی تیم تشکر کرد.

گودرزی همچنین این قهرمانی را زمینه ساز موفقیت های بسکتبال در رقابت های آینده مانند جام جهانی اسپانیا و بازی های آسیایی اینچئون دانست.

کمیته ملی المپیک هم در پیامی قهرمانی تیم ملی بسکتبال در کاپ آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است: قهرمانی تیم ملی بسکتبال کشورمان در رقابت های کاپ آسیا برای سومین بار دل میلیون ها هموطن را شاد کرد که بی تردید این موفقیت نشان از یک برنامه ریزی درست و سالها تمرین و ممارست از سوی کادر فنی ، ملی پوشان و حمایت های مسئولان فدراسیون بسکتبال بود .
 
ضمن تبریک این موفقیت  به جامعه ورزش کشور ،  امید می رود همچون گذشته باز هم شاهد موفقیت ورزش بسکتبال  کشورمان در دیگر رقابت های پیش رو به خصوص بازیهای آسیایی اینچئون باشیم .

گفتی است تیم ملی ایران عصر امروز با پیروزی 89 بر 79 مقابل چین تایپه به قهرمانی پنجمین دوره کاپ آسیا رسید و جواز حضور در جام ملت های 2015 را به دست آورد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تشکر ، وزیر ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار