اردبیل/

اردبیل میزبان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت:شهریور ماه امسال استان اردبیل میزبان جشنواره هنرهای تجسمی جوانان کشور است که با حضور استان های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سیدناصر اسحاقی افزود: این جشنواره 18 تا 21 شهریور ماه در اردبیل و با حضور هنرمندان هنرهای متنوع تجسمی برگزار می‌شود تا جوانان بتوانند استعدادهای خود را در معرض دید و نمایش بگذارند.

وی با بیان اینکه فعالیت های هنری و فرهنگی این اداره کل به شکل منظم و سازماندهی شده انجام می شود تا بهره برداری های صحیح از این فعالیت ها انجام شود، گفت: ما در کنار آسیب شناسی ضعف ها و نقاط قوت بخش های هنری و فرهنگی سعیمان بر این است تا با برنامه راهبردی بتوانیم حرکت رو به جلو را انجام دهیم و با حل آسیب های بخش سخت افزاری و نرم افزاری در این حوزه ها بتوانیم کارهای موثر و فراگیری را به انجام برسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل 2 ماه باقیمانده تابستان را همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری دانست و بیان کرد: در کنار میزبانی جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی برنامه‌های هفته فرهنگ رضوی، برگزاری جشنواره استانی تئاتر و میزبانی جشنواره هنرهای تجسمی خودمان را آماده و مهیای نمایشگاه سراسری کتاب استان می‌کنیم تا در هفته سوم مهر ماه نیز از 16 تا 22 مهر ماه میزبان اهالی کتاب و همدمان یار مهربان باشیم.

اسحاقی با ابراز خرسندی از اجرای نمایش نامه ها در مدت 10 تا 15 روز با حضور مشتاقان و علاقمندان افزود: هنر امروز وارد زندگی روزانه مردم شده و بازتاب آن را در ابعاد مختلف شاهد هستیم و می توانیم بهتر از این حرکت هایمان را سرعت داده و قدرتی مضاعف به آن ببخشیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.