در بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه مطرح شد

روز قدس روز عزای صهیونیسم جهانی

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جهت فراخوان عمومی برای راهپیمایی روز قدس روز بیانیه‌ای را منتشر کرد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جهت فراخوان عمومی برای راهپیمایی روز قدس روز بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

جهانی قدس بار دیگر فرا رسید و مسئله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهترین دغدغه جهان اسلام همچنان نماد همبستگی و محور وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم جعلی صهیونیست و سمبلی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری است.

جهان اسلام در این شرایط حساس تاریخی، باید از رسالت بزرگ خود در جهت زدودن و رفع موانع فراوانی که بر سر راه اتحاد و یکپارچگی مسلمانان نهاده شده آگاه بود و به تقویت جبهه موحدین و اسلام همت گماشته و بهترین استفاده بهینه از فرصت‌های به دست آمده در عصر تکنولوژی رسانه‌ها و فراگیر شدن فرهنگ‌ها و مکتب‌ها به عمل آوردند.

تحولات جهان اسلام نشانگر این واقعیت است که انقلاب اسلامی ایران نیرو و نشاط لازم را جهت به حرکت درآوردن میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان ایجاد کرده است و استکبار جهانی به جای درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی ایران امروز باید در جبهه‌های گوناگون فرهنگی، نظامی و سیاسی با مسلمانان به مبارزه برخیزد.

روز قدس روز بیداری همه ملت‌های آزاده و به ویژه مسلمانان علیه ظلم و بیداد استکبار بین‌الملل و روز عزای صهیونیزم جهانی است. روزی است که مستضعفین انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیزم بین‌الملل در به خاک و خون کشیدن انسان‌ها، به ویژه به زنان و کودکان اعلام می‌دارند.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ضمن هشدار دادن و آگاه نمودن مسلمین به وظیفه خطیر خود در عصر رویارویی تمدن‌ها و اسلام و کفر، مسلمانان و ملت شریف ایران را برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این روز بزرگ فرا می‌خواند و بر اهمیت بیش از پیش مراسم امسال تاکید می‌نماید چرا که رژیم صهیونیستی مردم بی‌دفاع غزه را آماج حملات غیرانسانی قرار داده و به نسل‌کشی می‌پردازد.

بی‌شک قدم‌های شما ملت غیور ایران اسلامی به همراه دیگر آزادی خواهان جهان، شکست مجامع بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیانیه ، قدس ، شورا ، ایمه ، جمعه ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار