قدیری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سازمان ملل تابع کشورهایی است که کشتار فلسطینی‌ها را حمایت تسلیحاتی می‌کنند

کارشناس عالی امور استراتژیک گفت: کشورهایی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد دارای حق وتو هستند مانع محکومیت جنایت‌ها خواهند شد؛ چرا که اینان خود از کشتار فلسطینی‌ها حمایت تبلیغاتی و تسلیحاتی می‌کنند.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه سازمان ملل متحد و شورای امنیت هیچ اقدامی در دفاع از ملت فلسطین انجام نخواهند داد، اظهارداشت: تمامی کشورهایی که در شورای امنیت سازمان ملل متحد دارای حق وتو هستند مانع محکومیت این جنایت‌ها خواهند شد؛ چرا که اینان کشورهایی هستند که از کشتار فلسطینی‌ها حمایت تبلیغاتی و تسلیحاتی را می‌کنند.
 
عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندشه اسلامی اظهار داشت: از زمانی که "باراک اوباما" کمک  700 میلیون دلاری را برای حمله به غزه تصویب کرد، انگلیس، آلمان و فرانسه هم کشتار فلسطینیان را حق رژیم صهیونیست اعلام کردند.
 
وی افزود: آقای اولاند در فرانسه تظاهرات به نفع فلسطین را ممنوع اعلام کرده و خانم مرکل صدراعظم آلمان عملیات نظامی صهیونیست‌ها را حق این رژیم دانسته است، لذا سازمان‌های حقوق بشری حداکثر کاری که بکنند، از فلسطینی‌ها می‌خواهند که خویشتن‌داری کنند، یعنی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی عکس‌العملی از خود نشان ندهند.

قدیری‌ابیانه با تاکید بر اینکه رسانه‌های غربی زمانی که از کشته شدن کودکان اعلام بیزاری نمایند، طوری این مطلب را بیان می‌کنند که انگار مقصر آن فلسطینی‌ها هستند، خاطرنشان کرد: اینگونه مسائل نباید مانع شود تا دیپلماسی عمومی و مردمی ما در محکومیت سکوت سازمان‌های بین‌المللی راکد بماند، بلکه باید فعالیت گسترده‌ای صورت گیرد و حداقل فایده آن این خواهد بود که ماهیت این سازمان‌ها و دولت‌ها نزد افکار عمومی برملا می‌شود.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار