شاکری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرداخت100میلیارد تومان از مطالبات دولت به شهرداری

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت آماده همکاری با شهرداری است و تاکنون دولت حدود 100میلیارد تومان از مطالبات شهرداری در این حوزه را پرداخت کرده است.

اقبال شاکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: شورای اسلامی شهر تهران با مجلس و هیئت دولت در خصوص سهم هیئت دولت از تأمین اتوبوس‌هاو تاکسی‌ها و پرداختی بخشی از جرایم داشته است ، جلسات متعددی داشته است و مبالغی برای این منظور تخصیص داده شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: شهرداری تهران از دولت در حوزه حمل و نقل 600هزار میلیارد تومان است که تنها حدود 100میلیارد تومان مطالبات شهرداری تهران توسط دولت پرداخت شده  است.

شاکری با اشاره به این که بخش کمی از این مطالبات در سال گذشته پرداخت شده است،تصریح کرد: امسال رقم37میلیارد تومان از محل جرایم و عوارض به شهرداری تهران تخصیص داده شده  است ولی هنوز این رقم واریز نشده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران،خاطرنشان کرد: سهم شهرداری تهران مغفول مانده است و این در حالی  است  که مطالبات سایر دستگاه‌ها از جمله استانداری پرداخت شده است و امیدواریم مطالبات شهرداری تهران به تدریج پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار